Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag28°16°
7,4

5 reviews over Hotel Martinez in het Nederlands

Kinderrijk hotel en s'avonds uitgestorven

Ton
6-9-2017

Verblijf van 24 aug. T/m 2 sept.kregen een mooie grote kamer aan de rozentuin bene-den. Deze kamer stonk muf door vocht. Ze hebben toen luchtverversers geplaats met citroen geur, weinig verbetering. I.o.m.reis-leider een andere kamer afgedwongen. Nieuwe kamer zag netjes uit rook i.i.g. fris.Kamer lag aan straatkant tegenover voetbalstadion.Kamer erg gehoorig door slecht sluitende balkondeuren. Dus veel herrie van verkeer en apparaat op het dak wat regelmatig in de nacht aan en uit sprong. wisseling kamer niet echt een ver-betering, compensatie in de vorm van fles-je champagne wat toegezegt was hebben we niet meer ontvangen.Veel oostblokkers met kinderen. Als je zelf uit de kinderen bent kun je beter iets anders kiezen. Voor mensen met kinderen een perfect hotel. In de avond is complex uitgestorven. Eten erg slecht.Geen vier sterren waard voor een all-in formule. Wij gaan niet meer terug. Boulevard en omgeving zeer moeite waard. Handdoeken €20 borg bet.Bedjes aan zee €7 kluis €3 p/d

Gereisd Met partner in augustus 2017

Goed hotel/appartement

Fam van der Loop
18-8-2016

Kamers waren schoon en groot met een klein keukentje. Je hebt wel verschil in balkon, er zijn kamers met Frans balkon, 2 kleine balkons (elke kamer een balkon en met een doorlopend balkon (groot). Zwembad is goed en redelijk groot, de ligbedjes zijn van hout en heel stevig, alleen moet je vroeg uit de veren om er eentje te kunnen bemachtigen want ze zijn al vroeg gereserveerd.. Eten is redelijk gevarieerd en smaakt goed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er zijn 2 supermarkten (grote) op 300 meter. Oude centrum is ongeveer 10 minuutjes lopen. De zee is op 100 meter en wordt gescheiden door een gezellige boulevard met vele eettentjes. Als je op het strand 2 ligbedjes en een parasol huurt kost dit 30 Lev (15 euro).

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kleinschalig en heerlijk oord

Wil
17-1-2016

Mooi, schoon, leuke activiteiten, kleinschalig, goed eten. Wel wennen aan lauw eten, maar dat blijkt in Bulgarije gewoon te zijn.

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Erg goed

Marcel
26-12-2010

Complex is erg goed. Ligging vrijwel direct aan het strand. Alleen een boulevard ligt tussen het hotel en strand. Aan de boulevard veel kraampjes en restaurants. We hebben meestal bij het restaurant vh hotel gegeten, dit was erg goed met prima gastvrije service, correcte bediening en voor Nederlandse begrippen spotgoedkoop. De restaurants op de boulevard vonden wij wat te druk (veel harde muziek, gefrituurde toeristenvoedsel, je kent het wel). Bediening loopt ook langs het zwembad, dus eenvoudig drankjes/hapjes bestellen. Zwembad is groot en schoon. Kamers zijn ruim voldoende alleen balkon is wat krap voor 4 pers. (dat geldt alleen voor de kamers met zeezicht aan voorzijde). Enig minpuntje is het strand. Hier wordt 's middags vanuit de strandbars keiharde muziek gedraaid. Ze lijken wel een wedstrijd te doen wie het hardste kan. Daardoor lijkt het wel een disco. Je kunt elkaar niet meer verstaan. Het is dan ook van die trance/dance muziek met harde bas. Maar aanrader, we gaan terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

dichtbij het strand en aan gezellige boulevard

Erwin en Marieke Gels
22-10-2009

Ontbijt is gewoon goed, diner is niet wat we gewent zijn maar aan de boulevard zitten op loopafstand heel veel eettentjes waar je voor weinig geld goed kan eten.

Gereisd Met partner in juli 2005

• Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hetelucht sauna

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Martinez in Sozopol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Martinez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.