Aparthotel Laguna Beach Resort

Aparthotel
Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag8°5°
Aparthotel Laguna Beach Resort
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Laguna Beach Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Leuk hotel

Monique,
3-8-2018

Leuk en netjes hotel elke dag schone handdoeken niet al het personeel kan Engels maar met handen en voeten werk lukt het wel .. voor onze zoon(13) vond ik het jammer dat we de enigste Nederlanders waren die zitten allemaal in sonnybeach wat ik niet snap want sozopol is veel leuker! Het eten was wel lekker maar wel jammer dat het niet meer zo warm was.. in de avond gaat om 10 uur half 11 de muziek en de lichten uit dat is wel jammer...je loopt zo naar het strand helemaal geweldig! De bedjes zijn gratis onderweg neem je nog een wafel of pizzapunt mee ...de taxi is super goedkoop voor 5 euro ben je in sozopol stad of waterpark ...wij hebben een hele leuke vakantie gehad..

Kenmerken

2 reviews over Aparthotel Laguna Beach Resort in het Nederlands

Leuk hotel

Monique,
3-8-2018

Mooi hotel op korte afstand van sozopol

Martha
22-9-2013

Het hotel is netjes en ruim opgezet. Personeel erg uitermate vriendelijk mits ze de engelse of duitse taal beheersen. Het hotel grenst aan het strand. Strand is niet van het hotel en derhalve moeten strandbedden gehuurd worden. Het hotel heeft een buffetrestaurant en 2 a.la carte rest. Kamers zijn zeer ruim. veel kastruimte, modern en netjes.

1 minpuntje. Aan de voorzijde van het hotel is een soort zuiveringsinstallatie waar zo nu en dan een enorme rioollucht vandaan komt. Hier heb je alleen last van wanneer je een kamer aan de voorzijde hebt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Laguna Beach Resort in Sozopol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Laguna Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.