Aparthotel Laguna Beach Resort

Aparthotel
Aparthotel Laguna Beach Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Laguna Beach Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Laguna Beach Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooi hotel op korte afstand van sozopol

Martha
22-9-2013

Het hotel is netjes en ruim opgezet. Personeel erg uitermate vriendelijk mits ze de engelse of duitse taal beheersen. Het hotel grenst aan het strand. Strand is niet van het hotel en derhalve moeten strandbedden gehuurd worden. Het hotel heeft een buffetrestaurant en 2 a.la carte rest. Kamers zijn zeer ruim. veel kastruimte, modern en netjes.

1 minpuntje. Aan de voorzijde van het hotel is een soort zuiveringsinstallatie waar zo nu en dan een enorme rioollucht vandaan komt. Hier heb je alleen last van wanneer je een kamer aan de voorzijde hebt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Laguna Beach Resort in Sozopol, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Laguna Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Laguna Beach Resort scoort een 7 uit 10 op basis van 3 reviews.