We hebben een aantal aanbieders voor Sofia voor je op een rij gezet:

vakanties Sofia

We hebben een aantal aanbieders voor Sofia voor je op een rij gezet:

Reviews over Sofia

Goedkoop, cultuur en plezier!

Héloïse,
    9-11-2018

Sofía in Bulgarije is een erg leuke stad om te bezoeken. Het centrum heeft fijne restaurants waar je goed en veel kunt eten voor weinig geld. Ook een gezellige cocktailbar! Tevens leuke moderne winkeltjes en een overdekt winkelcentrum. De cultuur liefhebbers komen hier ook zeker aan hun trekken; er zijn diverse kerken en moskees om te bezoeken. Wij hadden in Nederland al de gratis Balkan Bite Tours geboekt. Een wandeltocht door Sofía waar de gids ons langs plaatsen bracht waar we een nationale lekkernij kregen. Erg leuk was dat met een gezellige groep van allerlei nationaliteiten! De taxi is Sofía is super goedkoop dus je kunt van hot naar her gaan zonder teveel kwijt te zijn. We zouden deze stad zelf niet zo snel gekozen hebben om te bezoeken maar via een verrassingsreis daar terecht gekomen. Wij vinden het een aanrader!

Gereisd met partner in februari 2017

Geweldig mooie stad!

chantal,
    14-6-2018

Sofia is een mooie authentieke stad. Leuk om alles te voet te doen maar met een taxi zie je wel meer en is hartstikke goedkoop (let hierbij wel op dat je een oke-taxi of een taxi eindigend met telefoonummer 911 hebt want de rest is niet te vertrouwen qua ritprijs en deze zijn gesubsidieerd door de overheid). Toen wij er waren lag er sneeuw (21 januari) maar dat doet niks af aan de stad. De mensen zijn wat schuw maar dit komt niet door ons als toeristen maar door hun angst voor het onbekende (is ons verteld). Ikzelf zou hier niet langer vertoeven dan 4 dagen want dan heb je het wel gezien. Kortom mooie stad en voor heel weinig geld kun je lekker tafelen en drankjes doen overal. Voor de winkel liefhebber die kan hier zijn hart ophalen.

Gereisd met vrienden in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg leuk voor een weekend weg

Ineke,
    17-4-2018

Je kunt al voor erg goedkoop naar Sofia vliegen (ook vanaf Schiphol). We verbleven in een airbnb. Hiervan is het aanbod groot in Sofia! Je kunt er met een tour mee die tripjes naar een natuurgebied in de buurt brengt en waarmee je kunt wandelen. Echte aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2018

Zeker nog een keer

Jim,
    19-2-2018

Het was een erg leuke stad om te bezoeken. Wat het bij ons wel echt de leuke sfeer gaf was dat er toen sneeuw lag, en in Nederland niet. Was ook een erg leuke kerstsfeer toen. Leuke winkeltjes en ook de Shopping mall was erg leuk. Vooral was alles ontzettend goedkoop en kon je overal lekker eten.

Gereisd met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige stad

C Bakker,
    21-6-2017

Sofia is een geweldige en internationale stad. Je moet de weg een beetje weten te vinden, maar je hebt hier tal van leuke straatjes en pleintjes waar je kunt winkelen of je ogen uitkijkt bij oude monumenten of gebouwen.

De hoofdboulevard is gezellig en zeker 's avonds tijdens een drankje de beste en leukste plek om te zijn. Verder kun je je overal in de stad vrij bewegen, je hoeft je hier niet bang te voelen.

Rondom de stad vind je veel oude Sovietwijken, dit hoort bij Sofia en Bulgarije. Je moet er van houden...

Verder altijd vriendelijke mensen, maar het blijft een (te) drukke stad waar je met de auto maar moeizaam doorheen kunt komen.

Gereisd met partner in juni 2017
Sofia scoort een 7,7 uit 10, op basis van 72 reviews