Hotel Vega

5Matig

Bulgarije, Bulgarije, Sofia

Op vakantie geweest naar Vega?

5Matig

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

2 reviews over Hotel Vega

• 8nbreijer20-12-2010

Prima hotel voor een kort verblijf

Ik heb 6 nachten gespendeerd in dit hotel en het prima naar mijn zin gehad. Het is recentelijk gerenoveerd en ziet er van binnen erg goed onderhouden uit. Mooie nette kamer en erg schone badkamer. Enig nadeel alleen is dat de airco erg veel geluid maakte waardoor ik deze niet kon aanzetten. Het was daardoor 'snachts erg warm. Het ontbijt was wat magertjes, het avondeten daarentegen was heerlijk en erg goed verzorgd. Ook vriendelijk barpersoneel. Receptie liet soms wat te wensen over, ik werd als gast niet altijd even serieus behandeld en dat bepaalt wel mijn mening hierover. Maar de sauna was heerlijk en de sportfaciliteiten ook prima. Kortom: prima hotel. Alleen wel jammer dat je iets te ver buiten het centrum verblijft.

Zakelijk gereisd in december 2010

• 2Andre Schmeetz21-09-2005

Hotel Vega is een hotel uit de russische tijd.Het is er vuil en vies op de kamers.Je kon niet door de ramen naar buiten kijken.De nooduitgangen waren op slot.De brandslangen op de gang waren ingescheurd.De ( oude )lift stopte steeds iets hoger of lager dan de etage,waardoor je struikelde.Het personeel was erg argwanend.Het eten was altijd hetzelfde.Wij hebben e.e.a. gemeld aan onze reisleider van Touroperator.Na een inspektie van hem gaf hij ons voor 100% gelijk,en vroeg ons of we zonder kosten naar een ander hotel wilden gaan.Tevens zei hij,dat dit hotel volgend jaar echt niet meer aangeboden wordt in de reisgidsen.Vervolgens zijn wij terecht gekomen in hotel Hotel BALATON .Hier hebben wij het verder prima naar onze zin gehad.Mooie en schone kamers.De reisleiding van Touroperator heeft ons een goed alternatief gegeven.Bedankt nog hiervoor.Maaaaar hotel VEGA-NOOIT MEER.

Gereisd in september 2005

Hotel Vega info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad