7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Triada voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Triada in het Nederlands

Goede ligging van het hotel en stadscentrum

Vincent
17-6-2017

De stad Sofia is een on ontdekt juweeltje. Alles wat je in een stad kan zoeken, weinig criminaliteit of zwervers. De stad is ouderwets goedkoop en gezellig. We kozen het hotel als overnachting voor door reis naar Plovdiv. De Triadis kapel is aan de overkant van de straat. Met de taxi ben je voor 4€ in de stad maar je kan ook wandelen. Ontbijt voor 1,75€ is een aanrader, naar oost Europese begrippen zeer uitgebreid en smakelijk. Goede optie om de stad via dit hotel te ontdekken. Aan de overkant ligt een restaurant "smile" waar we voor voor €25,- zeer uitgebreid hebben gegeten (2 personen hoofdgerecht en 4 halve liters bier) duur en zeer luxe voor Bulgaars e begrippen maar het geld zeker waard

Gereisd Met vrienden in juni 2017

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

• FitnessAerobics, Yoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Triada in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Triada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.