Tijdelijk €25 aanbetaling

Triada

7.5GoedScore uit 2 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Triada voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Triada

• 7Vincent17-06-2017

Goede ligging van het hotel en stadscentrum

De stad Sofia is een on ontdekt juweeltje. Alles wat je in een stad kan zoeken, weinig criminaliteit of zwervers. De stad is ouderwets goedkoop en gezellig. We kozen het hotel als overnachting voor door reis naar Plovdiv. De Triadis kapel is aan de overkant van de straat. Met de taxi ben je voor 4€ in de stad maar je kan ook wandelen. Ontbijt voor 1,75€ is een aanrader, naar oost Europese begrippen zeer uitgebreid en smakelijk. Goede optie om de stad via dit hotel te ontdekken. Aan de overkant ligt een restaurant "smile" waar we voor voor €25,- zeer uitgebreid hebben gegeten (2 personen hoofdgerecht en 4 halve liters bier) duur en zeer luxe voor Bulgaars e begrippen maar het geld zeker waard

• 8René, Lia en Priscilla31-08-2007

Tijdens onze tweedaagse tour vanuit Zonnestrand hebben wij in dit hotel (nogal ver uit het centrum) overnacht. De suite zag er prachtig uit met massagebad, doordat onze dochter op een doorgezakt "extra" bed moest liggen en er geen vervanging was waren wij genoodzaakt in twee aparte kamers te overnachten. Ook deze kamers waren keurig met prima service (voor de liefhebbers lag er zelfs een condoom klaar). Doordat wij met een relatief grote groep waren (ongeveer 50 personen) was het geserveerde avondeten lauw/koud, het ontbijt was zeer karig met oud(er) brood en 20 croissantjes die snel op waren, na verschillende keren vragen zouden deze worden bijgevuld (moet nu nog gebeuren denk ik).

Hotel Triada info

Soort hotel