3,3

Onvoldoende

8 reviews over Hotel Sofia Plaza in het Nederlands

Dit hotel is geen aanrader!

Carla
29-1-2018

Een vrij oud hotel dat ligt in een troosteloze omgeving maar vlakbij het station. Naast het hotel zit een gokhal. Het hotel is redelijk schoon maar kan wel een flinke opknapbeurt gebruiken. De lift en trapleuning zijn vrij krakkemikkig en geven geen betrouwbare indruk. Er werd in het hotel gerookt door de gasten. Die geur verspreid zich door het hele hotel en aangezien wij op de 7e verdieping zaten en geen kant op konden in geval van brand, draagt dit niet bij aan een goed gevoel voor veiligheid. De bedden zijn prima en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben er alleen geslapen en geen gebruik gemaakt van het restaurant omdat dit er niet heel uitnodigend uitzag.
Met een half uurtje lopen ben je in de winkelstraat met veel leuke restaurantjes waar je goed en goedkoop kunt eten. Dit hotel is geen aanrader! Het is te doen als slaapplaats voor maximaal 1 of 2 nachten maar zeker niet voor een langere periode.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Smoezelig hotel in smoezelige omgeving

Susan Keizer
28-1-2018

Wij kwamen in dit hotel via een verrassingstrip, dus we hadden het niet zelf uitgezocht. Het was niet zo vies als we hadden gedacht op basis van de recensies die we op internet hadden gelezen, maar het is een gedateerd, smoezelig hotel in een smoezelige omgeving. De medewerkers waren wel vriendelijk en de bedden waren goed en de kamers 'schoon' gemaakt. Het hotel ligt qua openbaar vervoer heel gunstig, je loopt zo de metro in en het ligt bij het centraal station. Het was te doen voor de twee nachten dat we er waren, maar ik zou het zeker niet nog een keer boeken.

Eenvoudig maar goed voor 2 nachten

Marloes
27-1-2018

Via verrassingsticket 2 nachten in Sofia verbleven. Het hotel ligt centraal maar wel in een wat louche buurt. Openbaar vervoer pal voor de deur. De kamers behoeven renovatie, allemaal een beetje nèt niet, hoewel de bedden comfortabel lagen. Personeel is vriendelijk, t'is ook maar net hoe je je zelf opstelt. Sofia is een mooie interessante stad. Lekker gegeten. Aanrader is de Free tour Sofia.

Nooit meer

Kim Floors
24-1-2018

Niks was goed!! Via verassingsreis hier terecht gekomen. Vies, oud en smerig. Alles kapot en versleten! Echt vreselijk!

Gereisd met partner in januari 2018

Slecht hotel in ongezellige omgeving

Jacqueline
9-12-2017

Trieste omgeving, wel directe tramlijn naar centrum en station op loopafstand. Kamer was vuil en versleten, lakens en handdoeken smoezelig. Half leeggedronken fles melk in de koelkast die trouwens maar een klein stukje openging omdat er een bed tegenaan stond. Airco kapot zodat het continu bloedheet was. Badkamer was smerig en van alles was kapot, van handdoekenrekje tot het bad waarin gedoucht moest worden. Dat stond nl. los op een verhoging. Er was een piepkleine lift en een trap waarvan de tegels loslagen. Personeel onvriendelijk en ongeinteresseerd. Het hotel heeft een directe toegang tot een naastgelegen gokhal, waar zielige types aan gokmachines zitten.

Gereisd met vrienden in december 2017

Nooit meer

Anoniem
7-10-2017

Heel slecht hotel.kamers vies lag een 1 persoonslaken op 2 persoonsbed dekbedden zonder hoes.handdoeken 2 werden niet verschoond pas na 3 dagen op aandringen handdoeken gekregen. Ontbijd heel slecht. Op de website staat een foto wat er is nou dit is er dus niet. Staat 4 sterren hotel maar maar is nog geen 1 ster waard.

Gereisd met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Niet boeken

Evelien
18-6-2017

Wij hadden een 4 persoonskamer geboekt, op de kamer een tweepersoonsbed en een slaapbank die erg klein was een matras kan je het niet noemen wat erop lag, De kamer was erg vies we vonden een verpakking van een condoom, er zaten gaten in de muren. Er lag vloerbedekking met plekken erop waarvan je niet wil weten wat het is. De koelkast die er stond bij het aanzetten gaf een brandlucht. De omgeving van het hotel was deprimerend. Wel handig station dichtbij. Wij hadden voor 3 nachten geboekt en zijn na de 1e nacht weggegaan.

Gereisd met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Centraal gelegen stadshotel

bennad
24-9-2016

Sofia Plaza is een redelijk tot goed 3 sterrenhotel vlak bij het centraal station van Sofia.Zowel het hotel,de receptionisten als de kamer voldoen aan de verwachtingen,zonder uitschieters in het negatieve of postieve.Het hotel is centraal gelegen vlak bij het centraal station van Sofia.Qua bereikbaarheid is dit een pluspunt aangezien de metro-uitgang halte centraal station op 20 meter van het hotel ligt,qua sfeer een minpunt vanwege het achterstallige karakter van de panden in de omgeving.Dit laatste geld zeker niet voor het hotel zelf.

Gereisd alleenreizend in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Sofia Plaza voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiGehele hotel

• Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofia Plaza in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofia Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.