Hotel Sheraton Sofia Balkan

Hotel Sheraton Sofia Balkan

We hebben een aantal aanbieders voor Sheraton Sofia Balkan voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sheraton Sofia Balkan in het Nederlands

Centraal gelegen in de stad

E. van der Hout
11-4-2010

Mooi oud gebouw tussen allerlei bezienswaardigheden. Goede uitvalsbasis in een steeds moderner wordende stad.

Gereisd Zakelijk in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2006

Hotel ligt heel centraal, de president van het land is je

HDalem
29-10-2006

Hotel ligt heel centraal, de president van het land is overdag letterlijk je buurman. De meeste bezienswaardigheden zijn vlakbij of op loopafstand en heb je het openbaar vervoer nodig dan is zelfs dat vlak voor de deur in de vorm van taxi, bus of metro. Het gebouw is goed onderhouden en de kamers zijn mooi ingericht met ruime badkamers. Ontbijtbuffet is duur maar heel uitgebreid. Ondanks de centrale ligging is het heel rustig.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sheraton Sofia Balkan in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sheraton Sofia Balkan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.