Géén boekingskosten

Hotel Scotty's Boutique

BulgarijeBulgarijeSofia

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Scotty's Boutique voor je op een rij gezet:

4.5MatigScore uit 2 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.5MatigScore uit 2 reviews

• Airconditioning

2 Reviews over Scotty's Boutique

• 3Michael15-05-2017

Zolderkamer... nooit meer

Plus: Hotel op loop afstand van het centrum Vriendelijk ontvangst.

Min: Wij kregen de zolderkamer, genaamd Auckland. Veels te klein met bedden waar je nog niet dood gevonden op wilt worden. Uitzicht was net een oorlogsgebied. Geen lift, dus iedere keer 88x trappen omhoog. Douche / wasbak / WC in 1 klein kotje (1x2m). Dus je kan tegelijk tanden poetsen, douchen en poepen.

Sofia: Hele lelijke stad, alleen een boulevard dat te doen is. Gelukkig houdt men wel van eten en drinken, dus we hebben het naar ons zin gehad.

• 6Tineke07-10-2016

Meer een hostel dan een hotel

Het hotel ligt in het oude gedeelte van de stad. Wij hadden een kamer met balkon. De kamer was groot maar de bedden verschrikkelijk. Het zijn opklapbedden en het slapen laat zich dan ook te raden. Het is schoon maar daar is alles mee gezegd. De badkamer is klein, als je wilt douchen is alles maar dan ook alles nat. De boiler is te klein voor 2 personen om te douchen, koude douche dus. Voor 2 nachten is het best te doen, maar langer........ Er is geen gelegenheid om in het hotel ergens te zitten, je hebt alleen je kamer en dat is het. Ontbijt krijg je op je kamer.Daarom vind ik het meer een hostel.

Hotel Scotty's Boutique info

Soort hotel