Hotel Rodina

Plaats als eerst een review!

Nog geen reviews over Hotel Rodina

• EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rodina in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rodina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.