Hotel Niky

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag15°5°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Niky voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Niky in het Nederlands

Redelijk hotel

Roger
14-12-2009

Postief: Nette receptie, vriendelijk personeel, eetzaal en terras ziet er redelijk goed uit, gratis internet, dicht bij centrum, goede prijs/kwaliteit verhouding. Wat minder: hotel ligt in een stil donker zijstraatje (geeft 's avonds een wat onveilig gevoel), in de kamer waren de muur, dekens, kussens, instructieboekjes smoezelig. WC stonk naar rioollucht; kon niet verholpen worden...

Gereisd alleenreizend in oktober 2009
2008

Het is in Sofia echt niet nodig een duur hotel te boeken. In hotel Niky zit je voor rond de €50 in een erg goed en zeer centraal gelegen hotel.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 27 2008 14:13:51 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips, Handdoeken(service), Autoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Niky in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Niky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.