Hostel Mostel

HostelWeer vandaag25°16°
Hostel Mostel

We hebben een aantal aanbieders voor Mostel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Mostel in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldig Hostel!

Tim
25-8-2012

Deze zomer wezen interrailen door Europa met nog 3 vrienden en van de 6 hostels die we hebben bezocht vond ik deze de beste! Voor maar 10 euro per persoon per nacht in de dorm (zolder) overnachten op een centrale plek in Sofia! Ontbijt en avondeten was inbegrepen en als je niet zo moeilijk bent is het prima. De lounge van het hostel is heel sfeervol en het personeel is ook erg aardig. Bij een volgend bezoek aan Sofia slaap ik weer bij Hostel Mostel :-)

top service!

Antoine
14-11-2010

Met 6 vrienden weekendje sofia gedaan. Ideaal hostel! Superaardig personeel wat er alles aan doet om het naar je zin te maken.Hostel ligt midden in het centrum en kost 10 pppn incl goed ontbijt en sávonds een eenvoudig bord pasta en een glas bier!

Ik zeg doen! En Sofia is een topstad ,vooral als je van uitgaan houd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Mostel in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Mostel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Mostel scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.