Hotel Metropolitan Sofia

Hotel Metropolitan Sofia

8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Metropolitan Sofia voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Metropolitan Sofia in het Nederlands

Super Hotel

nonsense
24-5-2013

Dit is een echte aanrader! Dit hotel is dicht bij de luchthaven gelegen en nabij een shopping centra (wandelafstand). Voor zakenreizen zeker de moeite, service is prima!

Gereisd zakelijk in januari 2013

Eeen prima (zaken) hotel

Eric
30-11-2010

Een mooi zakenhotel vlakbij the Sofia Shopping Mall. Voor Bulgaarse begrippen Westerse kamerprijzen. Logisch in deze snel groeiende Metropool. Zou zeker weer terugkomen hier

Gereisd zakelijk in november 2010

vriendelijk en servicegericht

Gülay
28-7-2010

We zouden aanvankelijk één nachtje blijven op doorreis naar Nederland maar het hotel beviel ons zo goed dat we er nog een dag aan hebben geplakt. Het ontbijt is uitgebreid en lekker, ook de verzorging en hygiëne is om naar huis te schrijven. Prijs/kwaliteitsverhouding is subliem, we hebben voor een tientje uitstekend gegeten in de Metbar. We hebben aan de receptie gevraagd of het mogelijk was om een campingbedje o.i.d. te krijgen voor onze bijna 3-jarige peuter. Toen we onze kamer binnenliepen stond het er al, GEWELDIG!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

DOEN

peter
2-3-2010

Zeer goed hotel,dicht bij de luchthaven,wel iets verder van het centrum maar met bus of taxi maar enkele minuten.Heerlijke kamers en lekker ontbijt!!!

Gereisd met partner in maart 2010

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Metropolitan Sofia in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Metropolitan Sofia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.