Hotel Lozenetz

Kleine hotelsWeer vandaag21°9°
Hotel Lozenetz

We hebben een aantal aanbieders voor Lozenetz voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Lozenetz in het Nederlands

Prima hotel

alex bandel
20-3-2014

Goed, modern hotel met prima service.

Prima verblijf!

marjolijn
26-4-2011

Hotel ligt aardig centraal voor centrum. Taxi's kosten weinig en openbaar vervoer is ook goed te doen. Wij hebben heel veel gelopen, ook omdat we goed bij het centrum verbleven. Ong. 5 min lopen.

Het ontbijt is sober maar was voor ons goed genoeg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lozenetz in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lozenetz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.