Hotel Legendi

Met vrienden

prima hotel

Henny
27-6-2009

Hotel Legendi is een goed hotel met goede kamers. De badkamer was ook in orde. Er is geen echte lounge om 's avonds even gezellig te zitten. Ook geen terras.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Legendi in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Legendi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.