Hotel Kolikovski

Hotel Kolikovski

Kleine hotelsWeer vandaag20°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Kolikovski voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Kolikovski in het Nederlands

Prima ligging, maar eerder 3- dan 4-sterren

Jasper
7-9-2010

Het Kolikovski ligt ideaal, midden in het centrum. Het ziet er netjes uit en het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. De kamers zien er verzorgd uit, maar laten wat te wensen over: kastruimte is beperkt, kluisje ontbreekt, de airco gaf bij ons geen koude lucht, water kan koud zijn als er meer mensen tegelijk douchen en het douchegordijn is te kort, waardoor de badkamer blank staat na douchen. Het onbijt is erg beperkt en gezien de nabijheid van vele tentjes waar je voor weinig geld prima kunt ontbijten, is het raadzaam dit buiten het hotel te doen. Al met al relatief duur, zeker als je rekening houdt met de rest van de prijzen in Sofia.

Gereisd Met partner in september 2010
2008

Toppertje op het gebied van service en kwaliteit

Harald
13-8-2008

Ik ben opgehaald vanaf het vliegveld door een vriendelijke medewerker van het hotel. Eerste indruk was dus al meteen goed. Bij aankomst vriendelijk geholpen. Hotel heeft Wifi, dus overal toegang tot internet. Ik had een probleempje met het verkrijgen van toegang. Een van de medewerkers heeft me gelijk goed geholpen.

Lift aanwezig. Kamer goed verzorgt. Gratis flesje mineraalwater. Prijzen mini-bar zijn niet al te duur. Badkamer compleet en verzorgd.

Misschien enige minpunt: uitzicht op tegenoverliggende gebouwen en langere loopafstand naar centrum. Verder toppertje en aanrader voor bezoekers van Sofia.

Gereisd Zakelijk in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• AdresHristo Belchev 46 1000(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kolikovski in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kolikovski zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.