Hotel Intercontinental Sofia

Hotel Intercontinental Sofia

7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Intercontinental Sofia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Intercontinental Sofia in het Nederlands

Midden in het centrum

Jan Okhuijsen
16-5-2013

Een goed hotel midden in de stad met alle musea kerken etc op loop afstand

Gereisd Met partner in mei 2013

Perfect hotel midden in het centrum

Patrick
10-4-2011

Eén keer per jaar moet ik om zakelijke redenen in Sofia en Varna (BG) zijn. Normaal neem ik voor die paar dagen in Sofia een familiehotel in Simeonovo (buitenwijk van Sofia). Dit jaar niet omdat de weg naar Simeonovo opgebroken is vanwege groot onderhoud. Het Radisson is deel van de Carlson groep. De lokatie ligt helemaal super in het centrum. Mijn auto kon ik keurig voor de deur parkeren: helemaal top. Kamers zijn ruim in orde. Upgrade werd niet gedaan, hoewel ik daar met mijn Goldkaart wel recht op zou hebben en het hotel echt niet vol zat. Qua service is het matig gesteld, hoewel de receptie wel meteen mijn naam onthouden had: keurig! Qua eten zijn er heel veel andere tentjes te vinden die beter, leukerder en beter geprijsd zijn, neem MOTTO of de Sushi-bar van Happy: helemaal top en op 2min lopen. Het hotel zelf is een aanrader in het 4*-segment.

Gereisd Alleenreizend in Wed Mar 16 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Intercontinental Sofia in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Intercontinental Sofia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.