Weer vandaag11°-3°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Sofia Airport voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Ibis Sofia Airport in het Nederlands

Prima, maar volledig op vliegveld gericht

Maarten,
22-3-2017

Modern strak ingericht hotel, schoon en netjes. Eten niet echt slecht, maar ruim duurder dan wat elders in BG goedkoper en beter volop wordt aangeboden. Personeel vriendelijk en behulpzaam en waar nodig engelstalig.

Hotel ligt vlakbij het vliegveld en heeft een shuttle service. Met dichte ramen aan noordzijde geen geluidsoverlast van het niet al te drukke vliegveld en een wel drukke verbindingsweg.

Omgeving onooglijk, verder te voet niets te bereiken zoals b.v. een alternatief restaurant.

Gereisd met partner in maart 2017
Catherine L., GENERAL MANAGER, 26-3-2017

Dear Guest,

we are pleased to read that our excellent location and 24/7 free shuttle made your stay a nice one.

We thank you for your feedback and look forward to welcoming you again soon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Sofia Airport in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Sofia Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.