Airport hotel, ZorghotelWeer vandaag29°15°
Hotel Holiday Inn Sofia

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Sofia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Inn Sofia in het Nederlands

Uitermate gunstig in het business park!

endeavour
28-3-2011

Niet te duur, wel een uitstekend hotel. Zelfs in vergelijking met westerse en amerikaanse hotel ketens springt deze er boven uit! prima kamers, prima ontbijt buffetten en een prima kaart en dito keuken. Goede internetverbindingen en een 6 euro shuttle naar het vliegveld. Zeer servicegerichte werknemers.

Gereisd Zakelijk in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenGolfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Sofia in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Sofia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.