Hotel Hemus

We hebben een aantal aanbieders voor Hemus voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Hotel Hemus in het Nederlands

mooi gelegen in centrum

Jan Jeurissen
16-7-2009

Het hotel is gelegen midden in het centrum van Sofia. Binnen 15 minuten lopen ben je op de bekende Vitosha boulevard (autovrij, er rijden wel trams) en alle bekende attracties van Sofia. Vriendelijk personeel. Nadeel is het voortdurende geblaf van de staathonden en het lawaai van de arbeiders die op het kruispunt vlak voor het hotel een viaduct aan het bouwen zijn. Wij zaten op de 14e etage en hadden werkelijk een schitterend uitzicht over Sofia.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hemus in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hemus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.