Luxe hotelWeer vandaag19°2°
Hotel Grand Sofia

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Sofia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Grand Sofia in het Nederlands

Uitmuntend hotel

GERTJAN NAGTEGAAL
11-10-2011

Alles tot in de puntjes verzorgd, de service is grandioos. Alleen de fitnessruimte was vrij klein, maar bood alles wat nodig is.

Gereisd zakelijk in oktober 2011
2008

Ik heb 3 nachten in Grand Hotel Sofia overnacht. Mijn standaard kamer was zeer groot en de badkamer mooi met groen marmer goed onderhouden. Bad en separaat douche en helemaal compleet op een mengkraan voor de douche na - iedere 5 seconden was het een verrassing: verbranden of bibberen. De kamer was te warm ca 25 graden en erg benauwd- ramen kunnen niet open. Voor degenen die thuis gewend zijn om in een koele slaapkamer te overnachten moeten dit hotel in winter niet kiezen. Ik neem aan dat de airco in de zomer wel functioneert. Tot twee maal toe gevraagd of ze iets aan de airco konden doen, maar dat hielp niet.

Gereisd zakelijk in februari 2008

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Sofia in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Sofia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.