Géén boekingskosten

Hotel Gloria Palace

BulgarijeBulgarijeSofia

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Gloria Palace voor je op een rij gezet:

4.3OnvoldoendeScore uit 3 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.3OnvoldoendeScore uit 3 reviews

• Airconditioning

3 Reviews over Gloria Palace

• 1Jacqueline13-05-2018

Never nooit meer!😡

Wat een vreselijk slecht Hotel! Vloerbedekking met bruine vlekken, douchebak met schimmel, douchegordijn met gele en zwarte vlekken. Meubilair heel oud. En als klap op de vuurpijl, bestolen worden!!!😡 Dus mensen , een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!

Ow Ja...Hele onvriendelijke, onbeschofte mensen!!!

• 3R. Boon15-03-2013

overdag hotel, 's avonds een erotci bar.

Dat was schrikken toen we bij terugkomst van restaurant de ingang van ons hotel fel rood verlicht terug zagen met de naam erotic bar. Blijkt er in de kelder een sexclub te zitten. Dat lees je hier nergens terug. Verder erg slecht ontbijt en één keer lunch die ik niet eens geproefd heb.

• 9Gerard28-11-2012

Goed Hotel Aanrader!!!

Een fijn hotel om te vertoeven.Ruime kamer en vriendelijke receptie met goed sprekend engelse taal.Elke dag worden de kamers goed schoongemaakt en voorzien van nieuwe handoeken en schampoo en douchecreme.De ligging van het hotel is super je zit vlak bij het centrum 2 min lopen en vlak bij het oude gedeelte 1 min lopen waar de oude oosterse markt zit waar je nogal wat kunt kopen.Het ontbijt van het Hotel is matig maar voor de rest wel oke.Het brood is wel vrij eenvoudig voor onze begrippen maar voor de rest zit er roerei ,ham,kaas,worstjes,gebak,smeerkaas,jam diverese smaken cornflakes en bulgaarse vla bij.En nog wat bulgaarse hapjes.Als je van wat luxer ontbijt wil moet je naar papaya gaan dat zit rechts bij het hotel de deur uit de als je het hotel uit loopt het einde van de straat nog een keer rechts 3 min lopen.Je betaald daar maar 12 leva voor twee een ontbijt met verse jus en koffie en Englisch breakfast.Confetti gelateria zit vlak bij de moderne winkelstraat vistosha.Supertent

Hotel Gloria Palace info

Soort hotel