Kleine hotelsWeer vandaag22°12°

3 reviews over Hotel Gloria Palace in het Nederlands

Never nooit meer!😡

Jacqueline
13-5-2018

Wat een vreselijk slecht Hotel! Vloerbedekking met bruine vlekken, douchebak met schimmel, douchegordijn met gele en zwarte vlekken. Meubilair heel oud. En als klap op de vuurpijl, bestolen worden!!!😡 Dus mensen , een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!

Ow Ja...Hele onvriendelijke, onbeschofte mensen!!!

Gereisd met vrienden in mei 2018

overdag hotel, 's avonds een erotci bar.

R. Boon
15-3-2013

Dat was schrikken toen we bij terugkomst van restaurant de ingang van ons hotel fel rood verlicht terug zagen met de naam erotic bar. Blijkt er in de kelder een sexclub te zitten. Dat lees je hier nergens terug. Verder erg slecht ontbijt en één keer lunch die ik niet eens geproefd heb.

Gereisd met vrienden in Tue Mar 12 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed Hotel Aanrader!!!

Gerard
28-11-2012

Een fijn hotel om te vertoeven.Ruime kamer en vriendelijke receptie met goed sprekend engelse taal.Elke dag worden de kamers goed schoongemaakt en voorzien van nieuwe handoeken en schampoo en douchecreme.De ligging van het hotel is super je zit vlak bij het centrum 2 min lopen en vlak bij het oude gedeelte 1 min lopen waar de oude oosterse markt zit waar je nogal wat kunt kopen.Het ontbijt van het Hotel is matig maar voor de rest wel oke.Het brood is wel vrij eenvoudig voor onze begrippen maar voor de rest zit er roerei ,ham,kaas,worstjes,gebak,smeerkaas,jam diverese smaken cornflakes en bulgaarse vla bij.En nog wat bulgaarse hapjes.Als je van wat luxer ontbijt wil moet je naar papaya gaan dat zit rechts bij het hotel de deur uit de als je het hotel uit loopt het einde van de straat nog een keer rechts 3 min lopen.Je betaald daar maar 12 leva voor twee een ontbijt met verse jus en koffie en Englisch breakfast.Confetti gelateria zit vlak bij de moderne winkelstraat vistosha.Supertent

Gereisd met partner in november 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Gloria Palace voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Zwembad

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gloria Palace in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gloria Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.