Hotel Central Hotel Sofia

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Central Hotel Sofia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Central Hotel Sofia

• 8conny24-09-2019

inderdaad centraal!

Wij verbleven voor een lang weekend met 3 stellen in het hotel. Twee stellen hadden kamers op de 2de verdieping die dik in orde waren. Het derde stel had een kamer op de 8ste verdieping en die voldeed een stuk minder met schuin aflopende muren en een veel te kleine badkamer met als gevolg dat er regelmatig een hoofd gestoten werd. Na de eerste nacht werd dit bij de receptie aangegeven maar er was alleen nog een kamer op de 1ste verdieping beschikbaar boven het restaurant waar 's avonds een bruiloftsfeest zou zijn met geluidsoverlast. Op de 2de verdieping hadden we die geluidsoverlast ook al gehoord die eerste nacht dus dat was geen aanrader. Tip: neem oordopjes mee als je hier in het weekend gaat verblijven! Verder geen nadelen: het ontbijtbuffet is uitgebreid en aan de receptie zij ze zeer vriendelijk en behulpzaam. En qua ligging is alles in het centrum goed beloopbaar.

Met vrienden

• 7S. Pennings05-07-2009

Centrale ligging

Door de centrale ligging van het hotel biedt het uitstekende mogelijkheden om de stad geheel ter voet te verkennen. Daar we hier waren voor een bruiloft, waarvan het feest in het hotel plaatsvond, kan ik alleen maar zeggen dat het een van de beste hotels in Sofia is.

0 tips over Hotel Central Hotel Sofia

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald