Airport hotelWeer vandaag16°4°
Hotel Budapest

We hebben een aantal aanbieders voor Budapest voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Budapest in het Nederlands

Goed hotel

Gonnie,
10-7-2017

Ik kreeg een zeer grote en mooie kamer op de bovenste verdieping, waarbij ik vanaf het balkon uitzicht had over de stad. De kamer en badkamer waren schoon en netjes. Er is een flatscreen evenals een haardroger, toiletartikelen en koffie- en theefaciliteiten. Het bed was ongelooflijk goed. Het avondeten was heerlijk en zeer goed verzorgd. Het ontbijtbuffel was klein, maar goed en het eten was vers. Er is wifi beschikbaar in het hele hotel. Het personeel is vriendelijk, maar spreekt slecht Engels, vooral in het restaurant. Eén minpunt: vraag niet aan de receptie of ze je ansichtkaarten voor je op de bus willen doen, want die worden weggegooid. Het hotel is ver van het centrum.

Gereisd met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesKantoor service, Handdoeken(service), Geldautomaat, Autoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Budapest in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Budapest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.