Hotel Best Western Premier Thracia

Hotel Best Western Premier Thracia

Kleine hotelsWeer vandaag6°-1°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Premier Thracia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Best Western Premier Thracia in het Nederlands

Ideaal dicht bij centrum

Streumding,
17-4-2017

Prijs kwaliteit goed ontbijt minder .brood assortiment karig. Douche soms ineens koud water en volgend veel te heet

Gereisd met partner in april 2017

Zeer goed hotel

famkastelijn
24-7-2011

Aangevlogen op Sophia hebben we de aankomst-nacht en de nacht voor terugvlucht

in dit hotel doorgebracht. Heel fijn midden in centrum. Hier gan we meer gebruik van maken op onze reisjes naar Bulgarije. Goede prijs voor deze kwaliteit.

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Premier Thracia in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Premier Thracia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.