Hotel Best Western Plus City

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Plus City voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Best Western Plus City

• VerzorgingHalfpension, Volpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • RokenToegestaan

• Soort gerechtenLunchpakketten, Vegetarisch

• Betaalde wifiOp de kamer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Plus City in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Plus City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.