Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

2 Reviews over Best Western Expo

• 9Sibje17-08-2017

Heel fijn!

We waren op doorreis en hebben een nacht in dit hotel doorgebracht. Bij aankomst werd onze kamer geupgraded naar een grotere kamer omdat we kleine kinderen bij ons hadden. Erg attent. De medewerkers bij de receptie waren erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer fijn en goed geslapen. De slaapbank ligt echter minder fijn (ijzeren onderstel en vrij dun matras). Ontbijt was super met lekkere koffie. Veel keuze, zowel warm als koud. Parkeerplaats erg dichtbij, niet beveiligd maar wel onder toezicht door de medewerkers in het hotel. Het is een hotel met vooral zakelijke gasten. Voor ons maakte dit niet zoveel uit. Kortom, wij waren erg tevreden!

• 8Remco16-12-2010

Prima modern hotel aan de rand van Sofia

Hotel ligt op zo'n 3 tot 4 kilometer uit het centrum van Sofia, in een moderne zakenwijk. Het is een modern hotel, redelijk ruim opgezet, met een mooie lobby en vriendelijk personeel, dat ook goed Engels spreekt. Het is uiteraard gericht op zakenreizigers die bijvoorbeeld de naastgelegen Sofia Expo bezoeken. Makkelijk te bereiken vanaf de snelweg richting Plovdiv en Istanbul.

Kamers zijn keurig en van alle gemakken voorzien. In de hoge toren aan alle kanten een mooi uitzicht over de stad en het omliggende landschap.

Ontbijt in een mooi en ruim opgezet restaurant, met prima buffet. In de zomer heerlijk achter het hotel in de tuin, onder de pergola's en het afdak.

• 8Asya25-06-2009

The hotel is good, confortable and clean with a very kind personnal. The hotel is a little bit far from the center and the taxi drivers are not always honest....

Hotel Best Western Expo info

Soort hotel