8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Expo voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Best Western Expo in het Nederlands

Heel fijn!

Sibje
17-8-2017

We waren op doorreis en hebben een nacht in dit hotel doorgebracht. Bij aankomst werd onze kamer geupgraded naar een grotere kamer omdat we kleine kinderen bij ons hadden. Erg attent. De medewerkers bij de receptie waren erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer fijn en goed geslapen. De slaapbank ligt echter minder fijn (ijzeren onderstel en vrij dun matras). Ontbijt was super met lekkere koffie. Veel keuze, zowel warm als koud. Parkeerplaats erg dichtbij, niet beveiligd maar wel onder toezicht door de medewerkers in het hotel. Het is een hotel met vooral zakelijke gasten. Voor ons maakte dit niet zoveel uit. Kortom, wij waren erg tevreden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Hotel ligt op zo'n 3 tot 4 kilometer uit het centrum van Sofia, in een moderne zakenwijk. Het is een modern hotel, redelijk ruim opgezet, met een mooie lobby en vriendelijk personeel, dat ook goed Engels spreekt. Het is uiteraard gericht op zakenreizigers die bijvoorbeeld de naastgelegen Sofia Expo bezoeken. Makkelijk te bereiken vanaf de snelweg richting Plovdiv en Istanbul.

Kamers zijn keurig en van alle gemakken voorzien. In de hoge toren aan alle kanten een mooi uitzicht over de stad en het omliggende landschap.

Ontbijt in een mooi en ruim opgezet restaurant, met prima buffet. In de zomer heerlijk achter het hotel in de tuin, onder de pergola's en het afdak.

Gereisd zakelijk in juni 2010

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Expo in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Expo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.