Hotel Arena Di Serdica Boutique

We hebben een aantal aanbieders voor Arena Di Serdica Boutique voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Arena Di Serdica Boutique in het Nederlands

2008

''Uitstekend''!!

Dhr: Erwin Leeuwerink
22-10-2008

Hollandia Hotels Serdica En Zornitsza, Was toen ik er ben geweest Anno: 2000 j.l. toendertijd onder leiding van Dhr: Willem Jan Fijnheer, de liging van deze 2 Hotels is van zo'n ongeveer 15 a 20 minuten lopen naar het strand van de kust van de Zwarte zee aan het Goudenstrand, ook wel Golden Sands en Golden Beatch genoemt, Er is in deze Bad Plaats veel uitgaans gelegen heden en de bekende Bars, Restaurants, Disco's, Dancing's en Cafe's, en Excursies te doen etc. die je elders op de Wereld ook wel in elke toeristische Bad Plaats tegen komt, toen ik er was in 2000, was Bulgarije nog met de laatste opbouw bezig, na de val van de Berlijnse Muur/ Het Ijzere Gordijn, de mensen zijn er vriendelijk en verder zijn er geen op of aan merkingen, enkel is het Eten wat ietsje beter kon, en aangeraden wordt om ook hier het Leiding Water niet te drinken, wel kunje de Tanden mee Poetesen en je Lichaam mee Wassen. Groeten van Erwin Leeuwerink Uit Amsterdam - Noord. E-Mail: e.leeuwerink@upcmail.nl

Gereisd alleenreizend in mei 2006

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arena Di Serdica Boutique in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arena Di Serdica Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.