Hotel Anel

3 reviews over Hotel Anel in het Nederlands

Heel fijn hotel

j kuperus
16-10-2015

Een heel fijn hotel voor een stedentrip aan Sofia. Hotel ligt op loopafstand van het cenreum en de metro naar het vliegveld. Vriendelijke ontvangst. Eigenaar schijnt kunstverzamelaar te zijn en dat is merkbaar aan alle mooie schilderijen en beelden. Ruime kamer en badkamer. Koffie/theezet mogelijkheid op de kamer. Een heel uitgebreid en heerlijk ontbijt met veel verse produkten. Hotel ligt wel aan een drukke weg, dus zou om een rustig gelegen kamer vragen. Een hotel voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel in centrum. Heerlijk ontbijt en erg ruime kamers met mooie badkamer. Voor lange mensen is douchen wat lastig ivm te lage douche. Service is meer dan OK. Moest 's ochtends om 5u richting luchthaven. Kreeg prima ontbijtpakket mee. Shuttleservice bedroeg slechts €6 p.p.

Gereisd zakelijk in januari 2014

Waanzinnig goed hotel !!

Natalie
31-10-2010

Een heel goed 5-sterrenhotel tegen de rand van het centrum. Kamers zijn uitermate luxe (jacuzzi, etc), goed ontbijt, vriendelijk personeel en vanaf het hotel kun je het centrum makkelijk lopend bereiken.... EEN TOPPERTJE !!

Gereisd met vrienden in oktober 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Anel voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesKrant, Kluis, Geldautomaat, Autoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenHiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anel in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.