Appartement Alexander

Appartement
KinderhotelWeer vandaag16°7°
Appartement Alexander
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Alexander voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Alexander in het Nederlands

Fanatische streek Sofia, zéér lekker eten.

Dewaele
23-5-2017

Weinig Engels waardoor moeilijke omgang met binnenlanders, in trein stations, metro kiosk, restaurants, niemand die je behoorlijk kon aanspreken in het Engels, wat voor toeristen moeilijke situatie is. het hotel "Alexander" is goedkoop maar zéér toerist onvriendelijk.

Prima plek voor een prima prijs

Bastiaan
22-1-2014

Als je een appartement zoekt voor niet al te veel geld is dit een aanrader. De appartementen zijn niet super modern, maar voorzien van een keuken, woonkamer en slaapkamer. Dit alles op een ideale locatie in het centrum.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alexander in Sofia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alexander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.