Hotel Bella Vista Beach Club

Matig

1 review over Hotel Bella Vista Beach Club in het Nederlands

Familie

2008

Erg goed hotel met ruime kamers en goede vriendelijke service. Bella Vista club ligt wel ver van Sunny beach. Het is zo'n twee uur rijden van het vliegveld. De gasten zijn voornamelijk duits en Fins. Verder zijn er ook veel bulgaren. Het hotel is goed, en schoon. De producten die gebruikt worden bij het eten zijn net voldoende, maar zeker geen eerste kwaliteit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bella Vista Beach Club in Sinemorets, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bella Vista Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.