Hotel Panorama

Hotel Panorama
8,5

4 reviews over Hotel Panorama in het Nederlands

De ligging van de hotel is perfect

fam. Meijnen
19-1-2008

De ligging van de hotel is perfect. Je kunt eindeloos wandelen in de bosrijke gebid en de enorme park. Het hoetl ligt aan de voet van de prachtige gebergte Pirin, mooie uitzicht. Na 1km lopen bereik je het centrum van de stad9 taxi nemen kan ook, die zijn erg goedkoop in Bulgarije).

Het klimaat is erg aangenaam en zonnig. In Sandanski is de lucht specifiek voor astma patienten erg gunstig. Sandanski werd ook al "de longen van Bulgarije genoemd".

Er zijn ook mineraalwater bronnen in Sandanski aanwezig.

in het hotel kon ik optimaal uitrusten en alles was naar wens.

Prima hotel met goede verzorging

h goris
4-11-2007

Prima hotel met goede verzorging. Beneden, op loopafstand, ligt een erg gezellig plaatsje waar jonge moeders met kinderen die longproblemen hebben vacantie houden omdat de lucht er het zuiverste van europa schijnt te zijn. De mensen in dat dorp zijn aardig en bijzonder behulpzaam.

Geweldig hotel,uitstekende begeleiding door managers onze

Rien en Cock van Dijk.
20-6-2007

Geweldig hotel,uitstekende begeleiding door managers tijdens onze exsursies.

Barbediening kan beter,brood bij ontbijt van de vorige avond bruin brood ontbreekt.

Ligging en kamers zijn uitstekend en schoon.

We hebben een aantal aanbieders voor Panorama voor je op een rij gezet:

Nieuw hotel met Bugaarse en Nederlandse eigenaar. De eigenaar doet alles om het u naar de zin te maken. kofferservice, mooie nette kamers, zwembad met mineraalwater fitnessruimte, diverse baden Sauna Spa en Welness. Dicht gelegen bij leuk stadje te bereiken door een wandeling door een mooi aangelegd park.

Minpuntjes: kwaliteit van het brood bij ontbijt en geen zwarte thee.

We hebben een aantal aanbieders voor Panorama voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama in Sandanski, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Panorama scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.