Reviews over Sandanski

mooie ligging

Maaike,
    2-1-2009

hotel ligt vlak buiten stadje, iets tegen de berg op. ca 10 min lopen naar stadscentrum. taxi hotel-centrum kost ca2 a 3 euro

goed zwembad

vriendelijk personeel

De ligging van de hotel is perfect

fam. Meijnen,
    19-1-2008

De ligging van de hotel is perfect. Je kunt eindeloos wandelen in de bosrijke gebid en de enorme park. Het hoetl ligt aan de voet van de prachtige gebergte Pirin, mooie uitzicht. Na 1km lopen bereik je het centrum van de stad9 taxi nemen kan ook, die zijn erg goedkoop in Bulgarije).

Het klimaat is erg aangenaam en zonnig. In Sandanski is de lucht specifiek voor astma patienten erg gunstig. Sandanski werd ook al "de longen van Bulgarije genoemd".

Er zijn ook mineraalwater bronnen in Sandanski aanwezig.

in het hotel kon ik optimaal uitrusten en alles was naar wens.

Prima hotel met goede verzorging

h goris,
    4-11-2007

Prima hotel met goede verzorging. Beneden, op loopafstand, ligt een erg gezellig plaatsje waar jonge moeders met kinderen die longproblemen hebben vacantie houden omdat de lucht er het zuiverste van europa schijnt te zijn. De mensen in dat dorp zijn aardig en bijzonder behulpzaam.

Geweldig hotel,uitstekende begeleiding door managers onze

Rien en Cock van Dijk.,
    20-6-2007

Geweldig hotel,uitstekende begeleiding door managers tijdens onze exsursies.

Barbediening kan beter,brood bij ontbijt van de vorige avond bruin brood ontbreekt.

Ligging en kamers zijn uitstekend en schoon.

Luxe hotel voor een redelijke prijs

Jan,
    15-1-2007

Luxe hotel voor een redelijke prijs. Mooie omgeving.

Sandanski scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews