We hebben een aantal aanbieders voor Rila voor je op een rij gezet:

Reviews over Rila

Natuurliefhebbers

w_r_klein
    6-1-2013

Lekker 10 dagen rondgetrokken in het Rilagebergte. Vlucht op Sofia, bus naar einde bebouwing en hup de bergen in. Flink geklommen ca. 1500 meter en wild gekampeerd. Zeer mooie flora en fauna, je kunt het water uit de bergstroompjes gewoon drinken en het klooster is een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Toplokatie en topattractie

Jelte
    24-10-2012

Het Rilaklooster moet je hebben gezien. Het is het grootste en waarschijnlijk ook het mooiste klooster van de Balkan. Niet alleen de architectuur is prachtig, maar vooral ook de schitterende fresco's die je op alle muren van de kerk tegenkomt. De hele Bijbel kun je zo 'lezen' aan de hand van de tekeningen. Ook bijzonder is de schatkamer met een schitterend Rafaelkruis. Binnen in de kerk is een enorme zilveren kroonluchter te bewonderen en een prachtige iconostase.

Gereisd met partner in oktober 2012

The Gate to Rilamountains

Pieter
    5-8-2011

Het dorp Rila is de Poort naar het Rilagebergte. In dat opzicht voldoet het dorp. Er zijn wat winkeltjes, waar je proviand voor een verblijf in de bergen kopen. De sfeer is rustig, maar toch typisch Bulgaars. Verder is er niet veel te beleven.

Gereisd met partner in Wed Jul 27 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Rila scoort een 7,6 uit 10, op basis van 5 reviews