Hotel Les Magnolias

4 reviews over Hotel Les Magnolias in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

2007

mooi weer , mooie kamers ,maar net te laat in het seizoen. erg op fransen gericht. kreeg hier niet een positieve indruk van en spreek je geen frans dan is het jammer.beetje engels zou een meer welkom gevoel geven.

In dit uitstekend hotel hebben wij deze zomer een uitstekende veertiendaagse vakantie doorgebracht.

Volgende zomer hopen wij weer terug te gaan.

Bert

het hotel is niets mis mee alleen de entertainment is alleen op fransen gericht als je deze heb meegemaakt heb je al gegeten en gedronken zelfde als de eetzaal alles staat in het frans als dit hotel internatinaal wil worden zal het toch wel een aanpassing moeten doen ook engels gaan gebruiken er wordt nu met 2maten gemeten wij kwamen op 14-06-07 om 11uur binnen en de bar was al gesloten op 15/06.07komen er fransen binnen o m een uur of 12 en die kunnen wel wat drinken klopt niet erg

We hebben een aantal aanbieders voor Les Magnolias voor je op een rij gezet:

In dit uitstekende hotel hebben wij een zeer mooie vakantie doorgebracht. Het eten is uitstekend, zeer ruime keus.

De kamer wordt goed schoongemaakt.

Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Magnolias voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Magnolias in Primorsko , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Magnolias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Les Magnolias scoort een 8 uit 10 op basis van 5 reviews.