Hotel Via Pontica Resort

Hotel aan zee, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotel
Hotel Via Pontica Resort
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Via Pontica Resort voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Via Pontica Resort in het Nederlands

heel fiin verblijf rust en ruimte ,

Toscaan,
10-9-2018

nieuw gebouw met nieuwe mooie kamers.

waar voor je geld

anita
4-10-2011

Wij hebben in via pontica een prima vakantie gehad.

Het is een mooi wat kleinschalig hotel.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

De kamers zijn prachtig en groot.

Het strand om de hoek met gratis bedjes en parasols en een beachbar.

De bushalte op 5 a 10 minutjes lopen, kortom een prima hotel om eens goed uit te rusten en lekker tot rust te komen. Ook het eten en drinken is prima.

Wij hebben in ieder geval genoten.

Boven verwachting

anneke
25-9-2011

Zijn net terug.Prima vakantie gehad,lekker gegeten in hotel.Vriendelijk personeel, prachtige kamer.Strand dichtbij.Openbaar vervoer is prima, en goedkoop.

Hier ga je voor je rust naar toe,voor kleine kinderen is het minder.

Minpuntje, afvoer douche klopt niet,vloer staat blank.

Tjingo

super mooi hotel met mooie kamers, goed eten

suzanne en jeroen
22-9-2011

Het eten was er voldoende, je moet alleen niet een all inclusive verwachten zoals in Turkije of Egypte, het is allemaal wat kleinschaliger. Personeel is super vriendelijk. De kamers zijn super mooi. Vond het alleen jammer dat er erg weinig tafels en stoelen buiten stonden, de laatste 2 dagen dat we er waren, hadden ze alle tafels en stoelen weggehaald. In de lobby vonden we het niet echt gezellig zitten.

leuk en rustig hotel

Henk en Petra
21-9-2011

rustig hotel. Personele vriendelijk en hard wekend.

Had slechte beoordelingen gelezen over dit hotel.

Ik kan niets negatiefs bedenken.

Enigste minpuntje s'avonds niets te doen.

Ligt op korte afstand van het strand 2 min lopen.

Heeft een eigen strandbar en ligbedden.

Bus verbinding is goed te doen in 40 min bij sunny beach.

We hebben een leuke vakantie gehad.

Henk en Petra

Zeker een aanrader! Prachtig hotel.

Anne en Elise
21-9-2011

Wij hebben acht heerlijke dagen gehad, in dit resort aan de zee. We hadden prachtig weer. De kamers zijn boven verwachting luxe en mooi. Het eten is goed, hou er wel mee rekening mee dat het een all inclusieve buffet is, wat inhoud dat het wat vaker het zelfde kan zijn.

Over het personeel: ze zijn vriendelijk en zeer behulpzaam.

Over de omgeving: de mooie leuke stadjes ook de grotere steden zijn prima aan te reizen met het openbaar vervoer, daarnaast is de taxi ook een goedkope mogelijkheid om mee te reizen.

Tip: er zit een heerlijk spa en wellnes in het hotel. Voor niet al te veel geld kan je je heerlijk laten masseren.

Kortom een echte aanraden! Het was voor ons boven verwachting.

mooi hotel

Miranda Kempenaar
21-9-2011

het is een mooi hotel. het personeel is vriendelijk als je bijvoorbeeld een klacht hebt dan helpen ze je gelijk. het strand is heel dicht en de bedjes en parasols zijn gratis en er zit een strand tentje bij.

er was weinig animatie maar dat kan ook komen omdat ik in het na seizoen zat.

de kamer was mooi en groot en het werd elke dag schoon gemaakt.

het enige min puntje vond ik dat er buiten voor het hotel maar 3 tafeltjes stonden en om elke tafel 4 stoelen.

Niets mis mee

Anita
20-9-2011

Wij zijn net terug van een mooie en leuke vakantie in Via Pontica te Pomorie.

Niets dan goeds over dit hotel.

De kamers zijn prachtig, ruim en schoon.

Het personeel erg vriendelijk, altijd in voor een praatje, en behulpzaam waar nodig.

Dicht bij strand, enkele minuten lopen met strandbar, bedjes en parasols voldoende.

Het eten is prima, lekker en voldoende. Wij hebben alle dagen 3x per dag met smaak gegeten . De alcoholische drankjes zijn echt en de pomoriewijnen zijn echt lekker.

Kortom wij hebben genoten van alles.

Het enige minpuntje wat wij hebben is dat er buiten veel te weinig zitjes zijn . 3 tafeltjes voor een heel hotel is niet genoeg.

teleurstellend, geen aanrader

Harma
26-8-2011

we hadden veel meer verwacht van dit 5* hotel voor die prijs. het is absoluut niet 5* waardig, het was saai en het eten was matig tot slecht (voor kinderen). Het personeel was over het algemeen niet vriendelijk. Het hotel heeft ook niet zoveel kamers, er zijn veel Russen en Bulgaren in dit hotel, we vinden het wel prettig als er toch ook europeanen zijn die je kunt verstaan. Er is bij dit hotel echt niet veel te doen, Je boekt hier all inclusive, maar dat kun je het eigenlijk niet noemen. Voor bijvoorbeeld Cola bij de beachbar moet je betalen. We hebben ons deze vakantie wel vermaakt, maar doordat we naar Pomorie en Sunny beach gingen. Je kunt voor minder geld betere en gezelligere hotels in de buurt krijgen. (ook 5*!)

We gaan misschien nog wel eens naar Bulgarije, maar zeker niet naar dit hotel.

fantastisch

nico
23-6-2011

Fantastisch ,mooi weer, A.I, Disign hotel, 25 E pp per dag , en vriendelijk engels sprekend personeel.

Ongelooflijk dat ze het voor die prijs voor elkaar krijgen (misschien houden ze 10 E pp per dag over !!!! als de tickets , tour operator ,transfers etc betaalt zijn. Een camping waar je met je WC rol naar het toilet gaat kost meer.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Via Pontica Resort in Pomorie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Via Pontica Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.