Géén boekingskosten

BulgarijeBulgarijePomorie

5.6VoldoendeScore uit 128 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Meer aparthotel info

Bekijk de beschikbaarheid

131 Reviews over Sunset Resort

• 5marcel de graaf16-07-2020

mooi hotel, slecht manegement, nooit meer terug

• mooi hotel, + grote kamer, voor de rest was alles waardeloos tot slecht. animate slecht, te weinig mensen, niets te doen na 2100 uur, elke dag zelfde animatie, alleen de show in de avond is anders maar niets aan, eten vlees drooggekookt, groente amper gekookt, aardappelen half gekookt, drinken in maar twee all in barretjes, 1 op het strand , de andere in sigma, de betaalde bar boven is 24 uur open maar all in barren niet. veel restaurants moet je gewoon betalen en het eten is er niet lekkerder ofzo, asia restaurant serveert geen asia food, zwembad is groot en ijskoud, ik hoefde geen handdoekje te leggen, hotel was vrijwel leeg, maar overal in het water zat alg en veel vuil. geen snackhoek buiten en nergens wc bij het strand of zwembad, veel plekken oogt het mooie gebouw echt vervallen. personeel heeft het lachen zeker nog niet ontdekt, wat een chagerijnen, alleen de animatie wist de glimlach te serveren.
  • 4Familie B19-08-2019

Nooit meer

Bij aankomst kregen wij een appartement naast het gelegen hotel. Om bij het hotel te komen moesten wij eerst een straat over. Omdat de rest van het hotel vol was kregen wij dan ook geen andere kamer aangeboden.

Eten is slecht. Veel vlees in saus en weinig gevarieerd. Geen coca cola maar lokale frisdranken. Mensen zaten in het restaurant met eigen gekochte flessen coca cola aan tafel.

Zwembad is wel super. Maar ook hier het fenomeen handdoekje leggen en wordt door het hotel niks mee gedaan.

Het was voor ons de 2e keer in dit hotel en helaas dus nu erg tegengevallen. Er zijn veel betere hotels in de omgeving en wij komen hier dan ook niet terug.

• 8JvdPavert08-08-2019

Fantastisch hotel maar niet All-In waardig.

Het hotel ligt tussen boergas en Pomorie. In de directe omgeving is weinig. Ligging is centraal tussen de plaatsen (Pomorie, Sunny Beach, Nessebar en Bourgas). Heel dichtbij zijn een aquapark en enkele winkeltjes. Mooie zwembaden. De glijbanen zijn beperkt open. ligbedden zijn vroeg gereserveerd en vol. Lekkere temperatuur van het water. Kamers zijn ruim met airco, koelkast, vaatwasser, vriezer etc. Kamers zijn erg schoon en personeel is vriendelijk / behulpzaam. Geen betaalde wifi nemen! Dit kost ca. € 25,- pw en is uiterst slecht. Een foto mailen kosten tijden als het al lukt. Schandalig dat gasten hiervoor moeten betalen. Alleen in centrale ruimtes is gratis wifi. All in is onder de maat. Er is weinig variatie mbt het eten maar eten is prima. Ook niet alle dranken (zoals coca cola) vallen onder all+in. Hiervoor dient betaald te worden. All-in gasten krijgen siroop - achtige zeer zoete dranken. All-in is het niet echt All-in.

• 8Hetty16-08-2018

Geweldig schoon hotel, goed eten, goeie bedden, schoner als daar kan in mijn ogen niet! Het personeel in de eetzaal vond ik niet vriendelijk, maar dat is dan ook echt het enige min puntje!

• 4Fam Hazekamp16-08-2018

Nooit meer

Er niet heen gaan ze laten mooie dingen zien op de foto's maar de werkelijkheid is toch onvoldoende. Slecht eten en de frisdrank wordt gemaakt met kranenwater daardoor buikpijn en diaree. Mensen zijn onvriendelijk en je moet voor alles bijbetalen dan vraag ik me af wat all inclusief inhoud!

• 6Jessica23-07-2018

Fijne vakantie, maar gaan niet meer terug.

Bij aankomst heel groots en royaal.Het ontvangst bij de receptie is goed. Niveau van Duitstalig is hoger als Engelstalig.Bed in de slaapkamer lag heerlijk.De slaapbank was prima voor onze zoon van 7,maar voor de wat zwaardere mensen lijkt me het geen succes.De keuken is goed uitgerust, incl. grote diepvr. en wasm.Douche en bad met douche, beiden lekte enorm maar dat was geen ramp aangezien het wel goed schoon was.De zwembaden waren prima, handdoekje leggen is verboden volgens de huisregels, maar wordt evengoed wel gedaan! "badmeester" aanw. maar let nergens op. Strand is heerlijk, water is lang ondiep en daardoor aangenaam warm. Animatie voor kids? Niet gezien! Voor wie die de glamour heen kijkt zal zien dat veel kapot is. Erg jammer! Buffet smaakvol en genoeg keuze in de 4 all-ins maar alles is niet meer dan lauw! Alles! Van yogurt tot friet.😕 In de directe omgeving is niets, veel armoe. 50ct voor de bus naar pomorie is goed te doen.

• 10Lemmens Ann21-06-2018

Geweldig, gaan zeker terug !!

Eerste keer Bulgarije , maar zeker niet de laatste keer. Wat een droom van een hotel. Ongelofelijk proper, heel mooie en ruime appartementen ook al hadden we All in. Het hotel lijkt heel groot en is het eigenlijk ook,maar je hebt 6 app gebouwen met elk een eigen receptie , 4 zwembaden, een heel groot strand en vele restaurants waar je kan eten dus voelt het niet zo aan. Wij hebben nog nooit zo rustig in een restaurant of een bar in een hotel gezeten. Je kan vanuit het hotel naar Pomorie wandelen langs de zee ong. 3,5 km. Voor de rest is de ligging van het hotel heel rustig en dat is ook net wat we zoeken. Wil je meer drukte, voor het hotel stopt de bus naar Nessebar(heel mooi ) of het heel drukke Sunnybeach ( zijn we niet geweest). Het eten was ook heel lekker met voldoende variatie en ook lekker warm . Kortom voor ons was het een wauw en gaan zeker teug.

• 5DEGEEST MARC26-05-2018

zeker geen vijf sterren waard met moeite drie.

In Pomorie niets te zien je moet de bus nemen naar Sunny beach Burgas of Nessabar. Het eten soms koud en niet variabel (voor de liefhebbers van kip) wel heel proper hotel alles netjes ook rond het zwembad. Niet alle accomodaties open(zelfs enkele zwembaden) en in sommige restaurants en bars bijtebetalen ondanks a.i. De namiddagsnacks bestond uit wat oude overgebleven koekjes.De mensen van de animatie doen met beperkte middellen hun best. de reisleiding van touroperator(billal) niet gezien en voor de info over de pick-up van de terugvlucht geen info in de infomap foei foei na vijf maal te informeren aan de balie toch info via touroperator duitsland. enz.enz.enz. gelukkig was het weer goed.

• 8Jwan20-05-2018

Fantastisch! We gaan zeker nog een keer!

Moderne schone hotel. Strand is perfect, in de omgeving zijn er wel wat winkeltjes maar met de bus die voor de hotel staat kan je makkelijk naar Suny beach en Nessebar gaan(aanrader) voor €3 retourtje! Zwembad is perfect in mei wel koud maar binnen zwembad maakt veel goed! We hadden een paar regenachtige dagen dus lekker binnen gezwommen.

• 8Laurijssen15-05-2018

Super mooi en luxe

In t voorseizoen is er nog veel dicht. En is er maar 1 zwembad gevuld. Plaatsje is niet veel. Ressort was super schoon en mooie kamers en fijne bedden.

Aparthotel Sunset Resort info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar