Aparthotel Penelope Palace

Aparthotel Penelope Palace
8,6

4 tips over Aparthotel Penelope Palace

omaenopabos1974, 29-9-2014
Bezoek ook eens burgas ..echt gezellig,een super groot park en kilometers strand. Wij zijn ook in nessabar geweest,voor een keer leuk,maar te commercieel..niks meer van de oudheid' te zien waar het stadje om bekend staat. Sunny beach hebben we ook bezocht..maar dat is echt alleen voor mensen die van drukte houden..hotel aan hotel..en een compleet kermisfestijn.
Andre Been, 11-8-2014
Het restaurant achter het aparthotel, Izbata is een echte aanrader en maar 3 minuten lopen. Altijd lekker druk en vooral in de weekeinden. Er is een pinautomaat bij sunset resort en ook bij Izbata ofwel via pontica resort. De Penny is inderdaad de beste aupermarkt in de buurt maar is ook wel een stukje lopen dus terug zou ik in elk geval wel de taxi nemen.
Remco Nagtzaam, 16-9-2013
De prijzen in het supermarktje bij het hotel zijn pittig. Maar een echte supermarkt is wel een klein half uurtje lopen en met een buggy over de spannende stoepjes van Pomorie is een uitdaging....

We hebben een aantal aanbieders voor Penelope Palace voor je op een rij gezet:

Lindsay, 11-9-2013
Appartement met landzicht genomen ivm kleine kinderen. Was super en je kunt meegenieten van live muziek vanuit restaurant Izbata, Niet te hard overigens! Daar kun je gezellig eten, leuk sfeertje, alleen zagen wij dat de kok eten klaarmaakte met een sigaret in zijn handen en daarna ook nog het vlees marineerde. Niet fijn om te zien. Bij Sunset Resort verschillende restaurants: Aziatisch en mediteriaans restaurant zijn aan te bevelen!

We hebben een aantal aanbieders voor Penelope Palace voor je op een rij gezet: