Aparthotel Penelope Palace

12 reviews over Aparthotel Penelope Palace in het Nederlands

onontdekt paradijsje in pomorie

fam uit almere
1-3-2018

super appartment lekker groot en ruim, slaapkamer voor volw. leker ruim en de kids op de bedbank in woonkamer.. tot 2x aan toe landzijde app heerlijk uitzicht en mega balkon en app met wasmachine en oven... heerlijk.... badkamer is netje en oke... alleen ben iet dol op douchegordijnen..

dorpje op zichzelf niet zoveel te beleven zowel qua restaurants als vermaak,maar met taxi 15 lev (7.50euro) met taxi of met bus 2 lev pp naar nieuwe centrum mega veel eettentjes en vermaak voor de kids...

vanuit hier kan je een dage Burgas doen of Varna of lekker boulevard wandele en shoppen in sunny beach(voetbalfans genoeg aanbod tenuetjes).

supervakantie in hoogseizoen gehad in zowel 2013 als 2016 en gewoon lekker gehad niks moest alles mag en kon... want het is gewoon mega goedkoop alleaal..

zeker een aanrader!!!

super

marja van der meij
30-8-2017

schoon hotel , ruime schone kamer, badkamer met ligbad eigen boiler keuken met kookplaat voor twee pannen maar er was maar een pan genoeg om een ei te koken en helemaal fantastisch een wasmachine dus weinig kleding in de koffer,lekker zwembad met gratis ligstoelen en parasol , strand voor de deur , wel betaalde bedjes €4 en parasol €4 we hebben een keer pizza gegeten in het restaurant was erg lekker maar het ontbijt viel vreselijk tegen hebben wij alleen van andere mensen gehoord ,supermarkt onder het hotel is duur maar op 300 meter afstand is een grote supermarkt met groot assortiment waar je gewoon kunt pinnen wel duurder dan in Nederland , uit eten gaan kan in de hoofdstraat ongeveer 15 minuten lopen diverse restaurantjes waar je heerlijk en goedkoop kunt eten , restaurant Izbata naast het hotel vonden wij vreselijk tegen vallen . Op 15 minuten lopen is er een busstation perfecte manier om naar Burgas 30 minuten in de bus of Sunny Beach 30 minuten te gaan vanuit het strand van Sunny Beach gaat er een boot ongeveer 30 minuten om in Nessebar te komen zeer de moeite waard en vandaar uit weer met de bus naar Pomerie .Ook een aanrader zijn de zoutmijnen in Pomerie oude badkleding aantrekken en een handdoek meenemen om je vervolgens in te smeren met ( heelzame klei ) om vervolgens in de zon op te drogen en in zee er weer af te wassen ( stinkt vreselijk ) maar echt leuk om te doen is gratis , er is een museum €3 bij maar was gesloten toen wij daar waren kijk nu al uit naar volgend jaar.

Hotel prima, Pomorie super saai

Guido
21-9-2016

Hotel was goed, netjes en schoon, zwembad was ook goed, en wifi op openbare plekken. personeel kan beperkt Engels, eten in het restaurant van het hotel is wisselend, ene keer heel goed, andere keer ijskoude patat, rooie kip ect.

Pomorie zelf is echt verschrikkelijk, mensen praten nauwelijks Engels, zeer weinig restaurants en de restaurants die er zijn hebben geen Engelse menu kaart.

Geen cultuur

Shauny
21-8-2016

Voor een gezins en of stand vakantie is het perfect.

Als je echter wat cultuur wil opsnuiven dan kan je beter andere oorden opzoeken.

Er is in de naburige steden weinig te ontdekken, en als er dan iets authentiek en cultureel is dan wordt dit zwaar toeristisch uitgebuit.

En over het hotel zelf: de kamer was inorde buiten de douche want je had maar 5 minuten warm water.

Als je er ging over klagen konden ze bijna geen woord Engels en zeide ze dat het normaal was.

Voorts was het personeel in de eetzaal onbeleefd buiten een enkele uitzondering.

Het onbijt hadden we erbij genomen aan €8,00 per dag en was zeer ondermaats.

Er liet een ober fruitsap vallen deels op mijn voeten en kreeg geen verontschuldiging enkel een zure blik.

De russian jeep safari dat we via onze touroperator hebben geboekt is wel een echte aanrader.

Tijdens een avontuurlijke jeeptocht door de Bulgaarse bergen kan je wel het echte Bulgarije leren kennen.

Super hotel

Margot
10-7-2015

Helemaal top, zeker een aanrader.

geweldig!

omaenopabos1974
29-9-2014

Wij zijn in september 8 dagen in penelope palace geweest,super mooi apartement ,ruim schoon,goede bedden ,prima douche en voldoende keukengerei,op de pannen na,er stond er maar 1,je kon wel vragen om meer pannen,maar wij zijn elke dag uit eten geweest. Ook een koffieapparaat is niet aanwezig,wel een waterkoker. We hadden uitzicht op zee,super. Personeel is erg vriendelijk,de 1 kan wat beter engels dan de ander,maar met handen en voeten kom je een heel eind. Bulgaren zijn vriendelijker als verwacht,openbaar vervoer lukt ook goed,voor weinig geld! Pomorie is echt een dorp,maar wil je naar wat meer drukte dan pakje gemakkelijk de bus. Langs het grote resort lopen ,die naast penelope palace ligt,recht af,na pakweg 10 min lopen is het busstation.

Een echte topper

Andre Been
11-8-2014

Wij hebben ons prima vermaakt met onze kids van 3 en 5 in het hoogseizoen. Aan het strand wat gewoon perfect is. Ook het zwembad viel goed in de smaak weliswaar geen glijbanen maar dat hebben we dit keer niet gemist wel een bubbelbad. Eten kan je erg goed bij Izbata vlak achter het complex. De bulgaren kunnen erg slecht engels maar dat mag de pret niet drukken. Als er weer een mooie aanbieding komt voor volgend jaar dan zou het maar zo kunnen dat nogmaals gaan. Mocht je twijfelen dan kan ik je penelope palace alleen maar aanraden.

Heerlijk appartementencomplex!

Rosalie
13-7-2014

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Penelope Palace. Het personeel in het restaurant is erg vriendelijk en je wordt behandeld als koning/koningin. Het receptiepersoneel is niet het slimste, maar doet z'n best. De kamer zijn mooi, nieuw en ruim! Goede airconditioning en mooi schoon. Er zat een mooi balkon bij, wij hadden uitzicht over het mooie, schone, nette zwembad en de zee. Als je alleen de andere kant uitkeek, keek je wel tegen een soort verouderd gebied aan met een vervallen huisje, maar dat had ook wel wat mysterieus. Met de taxi ben je binnen 5 minuten in het oude centrum, waar winkeltjes zijn en een cocktail bar. Alles is hier heerlijk goedkoop. In de buurt van het complex zitten ook allerlei afhaal dingetjes waar je lekker eten kunt halen voor op de hotelkamer. Het restaurant is tevens ook heerlijk, wel iets duurder. Naast het complex staat nog een veel groter complex. Je zit in een soort nieuwbouwwijk. Al met al een absolute aanrader!!

topvakantie in 2013 gehad hiero...

chris reumer
2-3-2014

leuke bestemming aan de rand van het strand. minisupermarkt onderin gebouw is van alles voorzien en verder in dorp eind van dorp naar rechts naar oud centrum een grote supermarkt PENNY. pizza chips snoep etc.. soort lidl.. vers fruit etc.. vind je van alles..

pomorie waar app ligt stelt qua centrum niks voor.. daarvoor moet je echt naar het oude stad gedeelte met taxi ca 5 lv en 10 min rijden heb je boulevardje met restaurantjes etc.. erg leuk maar je moet dus wel stukkie reizen..

prijzen liggen laag 1 lev is 0.50 euro cent.

zwembad is redelijk klein maar veel mensen gaan naar strand voor de deur.. ;0)

2 weken vakantie en had elke dag een bedje aan het zwembad ...

sommige app hebben magnetron en sommige oven!! lekker makkelijk pizza's maken!!

vriendelijke receptie en tripjes naar burgas, varna en sunny beach ook goed te doen.en zeker aan te raden.

Mooie appartementen direct aan het strand!

Remco Nagtzaam
16-9-2013

Het is een vrij nieuw complex dus alles ziet er netjes uit. Dagelijkse schoonmaak met iedere keer zo'n 10 nieuwe handdoeken! Niet al het personeel spreekt Engels maar over het algemeen lukt het wel. Het strand is op 50 meter dus als het wat gaat waaien zit je zo aan het zwembad. De zee loopt heel geleidelijk af, ideaal voor kinderen. De bedden zijn ok maar niet top. De douche is prima. De bedjes aan het zwembad zijn erg fijn, nog nooit zulke bedjes gehad voor deze prijs. De parasols zijn ook prima en daarnaast heb je een lounchegedeelte in de schaduw. Het enige wat ons tegenviel is de diepte van het kinderbadje. Onze dochter is nog geen 2 jaar en kon op haar tenen staand net haar hoofd boven water houden. Op de rand zittend kon ze wel lekker spetteren maar voor een kinderbadje is het te diep. Daarnaast is het water krap 21 graden...de zee is duidelijk warmer.

We hebben een aantal aanbieders voor Penelope Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Penelope Palace in Pomorie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Penelope Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Penelope Palace scoort een 8.56 uit 10 op basis van 12 reviews.