Hotel Lagunstersterster

7.7Goed

Bulgarije, Bulgarije, Pomorie

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Lagun?

7.7Goed

Tonen op kaart

9 reviews over Hotel Lagun

• 8bos20-12-2007

wij zijn zomer 2007 geweest,zeer gezellig centrum voor sávonds. theater,restaurants winkelen en terrasjes. met 3 kinderen,helemaal geen klagen!!!

Gereisd met familie in december 2007

• 8B. Stramska08-09-2007

Leuk hotel, rustig en buiten toeristische atracties. Vlak bij het centrum en de bushalte. Goed qua prijs / kwaliteit.

• 7hotboy02-09-2007

Goeie kamers! zeer practisch met goed werkende airco.

Gereisd met partner in september 2007

• 8L. Scholten18-08-2007

Het enige nadeel is dat het hotel tegenover een grote vuilnisbelt ligt. Nu stinkt het overal daar in bulgarije naar verrot fruit en andere dingen dus je ontkomt er niet aan. De kamers waren goed, alles was schoon, mensen in het hotel vriendelijk, strand 10 minuten lopen, centrum 5 minuten. Helaas geen zwembad bij het hotel. Wij hebben een prima vakantie gehad! Dit hotel is zeker een aanrader!

• 7T. Mans17-08-2007

wij kenden dit hotel van onze vakantie vorig jaar. daarom weer geboekt dit jaar. ruime mooie kamer en goede bedden.ligging idiaal net buiten centrum. 5 minuten lopen. en vlak bij mooi strand.ook 5 minuten lopen.voor lief hebbers is er ook groot naakt strand.srand is ook zeer geschikt voor kinderen.alleen ontbijt in hotel kan veel beter elke dag het zelfde. honing ,jam en ham, en eieren die groen gekookt zijn.

• 9N. Teussink13-08-2007

Mooie Omgeving in de stad Pomorie. Er word veel gebouwd, dus soms niet altijd een mooi uitzicht.

Prijzen zijn ontzettend goedkoop, vergeleken met Nederland, het eten bij een restaurant is goed.

Kortom al met al geef ik deze vakantie een 8

Gereisd met vrienden in augustus 2006

• 6E. Haneuse04-08-2007

Het is op dit moment een vakantieoord voor de Bulgaren zelf. Gezien de Bulgaren een nors volk is hebben we de hele week geen contact kunnen maken met hun. Dat is een echt gemis. De taalbarriere is enorm omdat er vrijwel geen engels, duits of een andere tyaal wordt gespoken buiten het Bulgaars. Het schrift is in het cyrillisch en daardoor voor een westerling moeilijk. Ook de verschillen in prijzen met bijvoorbeeld Nessebar (+/- 20km van Pomorie af) zijn enorm, hoewel die in je voordeel liggen als je in Pomorie zit. Dit zal waarschijnlijk in een rap tempo rechtgetrokken worden door de toetreding tot de EU.

Gereisd met familie in juli 2006

• 8J.G. Helder17-07-2006

Prima hotel met zeer goed restaurant. Kamers zijn erg netjes en verzorgd. Dagelijks worden ze schoongehouden. Pomorie is wel een gebied waar nog druk gebouwd wordt dus de omgeving is (nog) niet super. Gezellig centrum en strand is vlakbij. Geweest 3-7 t/m 17-7-06

Gereisd in juli 2006

0 tips over Hotel Lagun