Hotel Rodopi

We hebben een aantal aanbieders voor Rodopi voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Rodopi in het Nederlands

Een goed hotel met veel faciliteiten

Robin Polderman
13-11-2012

Een leuke vakantie gehad in hotel Rodopi, het hotel was relatief goedkoop en het eten was goed voor de prijs. Drinken kon je de hele dag door halen en je had verschillende snacktijden en maaltijden voor het eten. Erg veel kinderen maar ook wel te doen voor jongeren. Het ligt vlakbij het centrum en tegen en ni de avond ga je dan toch vaak naar het centrum. wij hebben geen last gehad van kinderen en lekker gegeten. Bij de receptie spraken ze duidelijk Engels en toen wij vroeg moesten vertrekken hadden ze zelfs nog wat eten klaar staan, de ontbijtzaal was namelijk om 6 uur nog niet open.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rodopi in Plovdiv, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rodopi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.