Hotel Renaissance

Hotel Renaissance

We hebben een aantal aanbieders voor Renaissance voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Renaissance in het Nederlands

Winterlicher Aufenthalt

Gustav
27-7-2012

Kleines Hotel am Rand der Altstadt die Weltkulturerbe ist. Zimmer sind akzeptabel und auch die Badezimmer sind ordentlich. Alles ist sauber. Das Frühstück könnte besser sein.

Top hotel, top personeel, top lokatie

Ron Tielen
26-7-2010

Perfect hotelletje met slechts enkele (5) kamers aan de rand van de oude stad. Uitstekend bijbehorend restaurant en gezellig en bekend café. Eigenaar Dimitar - uitstekend Engels - is gastvrijheid zelve, hetzelfde geldt voor zijn personeel. Gratis parking voor de deur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Renaissance in Plovdiv, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Renaissance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Renaissance scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.