Hotel Mirena

3 reviews over Hotel Mirena in het Nederlands

Prima verblijf

Theo Oudejans
21-9-2016

Kijken wat er allemaal in Plovdiv te zien is.

beste hotel van plovdiv

ronald49
10-8-2012

schoon modern netjes, airco koel en stil, ontbijt goed, koffie super,een aanrader en dat voor 30 euro.

aan te raden

Roeland
16-1-2010

uitstekend hotel,niet ver van centrum.

te voet ongeveer 15 minuten van stadsmidden,zowel oude als nieuwe stad

We hebben een aantal aanbieders voor Mirena voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mirena in Plovdiv, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mirena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mirena scoort een 8.29 uit 10 op basis van 3 reviews.