Hotel Perelik

Slecht, stopkontakten los, onvriendelijk

Riender
12-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Stopkontakt los in muur , ook maar 1 terwijl men toch kan denken dat bijna iedereen een mobieltje heeft , chagrijnig personeel die niet eens wisten dat ze een pool tafel centre hadden

2008

• Ligging t.o.v. pistes9

Mooi opgeknapt 5-sterren hotel met uitzicht over de skigebieden vanuit de hotelkamer. Uitstekend bulgaars restaurant met live muziek onder het hotel. Verder is er een sauna, fitness ruimte, bowlingbaan en ballenbak voor de kinderen op de begane grond. Voor de auto is er een bewaakte en verwarmde parkeergarage onder het hotel.

2007

Inmiddels zo'n jaar of 6 geleden dat wij (noodgedwongen)

Ed en Sophie Maenhout
9-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Inmiddels zo'n jaar of 6 geleden dat wij (noodgedwongen) in Perelik terechtkwamen. Hotel Orpheus en Prespa waar we daarvoor zaten gingen dicht iv.m. einde seizoen. Perelik zal inmiddels wel gerenoveerd zijn. het was een mooi gelegen hotel met veel winkeltjes, leuk om te slenteren en/of in de "berenbar' van bijv. een Mastika te genieten. Sinds 2002 helaas niet meer in Bulgarije geweest. Daarvoor van 1990 tot 2002 zowel zomer als winter (dus 2x per jaar). Nu is het voor ons te toeristisch, wij houden juist van het Bulgaarse eten en met de mensen omgaan zonder toeristische toestanden. De kids zijn jarenlang omgegaan met de dochters van de kok in Orpheus en wij waren erg goed bevriend met een ober uit Smolyan die 's winters in Orpheus werkte en 's zomers een kraam had in Slanchev Brjag. Overigens is Balkan Ski een perfecte organisatie en Mitko een heel goede reiseider. Wij hebben hem jaren meegemnaakt ook als we met een andere organisatie reisden (Balkan Ski bestond toen nog niet)....

We hebben een aantal aanbieders voor Perelik voor je op een rij gezet:

Rodina Travel
Rodina Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Perelik in Pamporovo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Perelik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Perelik scoort een 5.71 uit 10 op basis van 3 reviews.