KinderhotelWeer vandaag11°3°
Hotel Sunrise Obsor

We hebben een aantal aanbieders voor Sunrise Obsor voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo
D-reizen
D-reizen

1 review over Hotel Sunrise Obsor in het Nederlands

Nooit meer.

Berry
16-9-2011

Dit hotel nooit meer,eten was erbarmelijk slecht ,er werd alleen rijst ,kipfilet,worstje,tomaatje en komkommer geserveerd.Wat ook nog eens koud was.Geen fruit of dessert.Geen aardappel gezien in wat voor vorm dan ook.Als je van de kaart wou bestellen, was het op.Er word zeer slecht schoongemaakt ,dus niet elke dag schone handdoeken ,er word nauwelijks geveegd of gedweild.Rolstoelers zullen het moeilijk krijgen vooral om het hotel in te komen.Er is niks te doen in het hotel. Als je wat wil zul je de taxi moeten nemen of een auto huren.Lopen naar Obzor is bijna niet te doen als je wat moeilijk loopt.Trouwens ook levensgevaarlijk omdat je over de enige weg die er is moet lopen.

Gereisd met vrienden in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunrise Obsor in Obzor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunrise Obsor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.