KinderhotelWeer vandaag-2°-6°

We hebben een aantal aanbieders voor Sunrise Obsor voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Sunrise Obsor in het Nederlands

Hotel app.prima. ..ruim. ....met keuken ...koelkast met drankjes (gratis) en wasmachine. Eten. ..veel keuze.....wel vaak lauw....en bijna nooit vers brood. ...broodrooster aanwezig. ...veel fruit en rauwkost. ....irritant is dat er de hele dag door geveegd wordt. ...ook tijdens de maaltijden. In de nabije buurt wordt veel gebouwd. ...dat zorgt voor geluidsoverlast. Geboekt bij touroperator.....transfer met hele oude bus voor 12 pers.die er op de heenweg 3/4 mee stopte. ....Vreselijk slechte wegen. ....transfer 1.30 uur.

Gereisd met partner in mei 2018

Geweldig hotel!

Cor Lub,
5-6-2017

Wij zijn hier 2 weken geweest en het is ons hier prima bevallen. Alles was naar wens.

Gereisd met partner in mei 2017

Schitterende vakantie gehad!!

Ebru&Haydar
12-7-2011

super mooie vakantie gehad het weer, mensen, eten, strand, hotel enz alles was gewoon super. eenige wat ik jammer vond is dat ik mijn dochter niet mee had genomen er was heel veel te doen voor kinderen in het centrum. hotel was hartstikke schoon het was 5 sterren waard en geen 3. ik heb nog nooit zo een goedkope land gezien wij gaven nooit meer 15 euro uit als we uit eten gingen. wij gaan zeker nog terug!!!!!!!!!!

Gereisd met partner in juni 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Sunrise Obsor voor je op een rij gezet:

• De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunrise Obsor in Obzor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunrise Obsor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.