Hotel Sunrise Obsor ***

Review geschreven door Berry

Nooit meer.

Berry,
16-9-2011

Dit hotel nooit meer,eten was erbarmelijk slecht ,er werd alleen rijst ,kipfilet,worstje,tomaatje en komkommer geserveerd.Wat ook nog eens koud was.Geen fruit of dessert.Geen aardappel gezien in wat voor vorm dan ook.Als je van de kaart wou bestellen, was het op.Er word zeer slecht schoongemaakt ,dus niet elke dag schone handdoeken ,er word nauwelijks geveegd of gedweild.Rolstoelers zullen het moeilijk krijgen vooral om het hotel in te komen.Er is niks te doen in het hotel. Als je wat wil zul je de taxi moeten nemen of een auto huren.Lopen naar Obzor is bijna niet te doen als je wat moeilijk loopt.Trouwens ook levensgevaarlijk omdat je over de enige weg die er is moet lopen.

Gereisd met vrienden in september 2011