Hotel Sunrise Obsor

Hotel Sunrise Obsor

5 reviews over Hotel Sunrise Obsor in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

Hotel app.prima. ..ruim. ....met keuken ...koelkast met drankjes (gratis) en wasmachine. Eten. ..veel keuze.....wel vaak lauw....en bijna nooit vers brood. ...broodrooster aanwezig. ...veel fruit en rauwkost. ....irritant is dat er de hele dag door geveegd wordt. ...ook tijdens de maaltijden. In de nabije buurt wordt veel gebouwd. ...dat zorgt voor geluidsoverlast. Geboekt bij touroperator.....transfer met hele oude bus voor 12 pers.die er op de heenweg 3/4 mee stopte. ....Vreselijk slechte wegen. ....transfer 1.30 uur.

Geweldig hotel!

Cor Lub
5-6-2017

Wij zijn hier 2 weken geweest en het is ons hier prima bevallen. Alles was naar wens.

Top

C reinacher
23-8-2015

groot complex

Voldoende ruimte zwembad

Rustig gelegen

Goede schoonmaak handdoek service

Wel best ver van vliegveld

Nooit meer.

Berry
16-9-2011

Dit hotel nooit meer,eten was erbarmelijk slecht ,er werd alleen rijst ,kipfilet,worstje,tomaatje en komkommer geserveerd.Wat ook nog eens koud was.Geen fruit of dessert.Geen aardappel gezien in wat voor vorm dan ook.Als je van de kaart wou bestellen, was het op.Er word zeer slecht schoongemaakt ,dus niet elke dag schone handdoeken ,er word nauwelijks geveegd of gedweild.Rolstoelers zullen het moeilijk krijgen vooral om het hotel in te komen.Er is niks te doen in het hotel. Als je wat wil zul je de taxi moeten nemen of een auto huren.Lopen naar Obzor is bijna niet te doen als je wat moeilijk loopt.Trouwens ook levensgevaarlijk omdat je over de enige weg die er is moet lopen.

Schitterende vakantie gehad!!

Ebru&Haydar
12-7-2011

super mooie vakantie gehad het weer, mensen, eten, strand, hotel enz alles was gewoon super. eenige wat ik jammer vond is dat ik mijn dochter niet mee had genomen er was heel veel te doen voor kinderen in het centrum. hotel was hartstikke schoon het was 5 sterren waard en geen 3. ik heb nog nooit zo een goedkope land gezien wij gaven nooit meer 15 euro uit als we uit eten gingen. wij gaan zeker nog terug!!!!!!!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Sunrise Obsor voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunrise Obsor in Obzor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunrise Obsor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunrise Obsor scoort een 8.04 uit 10 op basis van 7 reviews.