Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag15°5°
9,3

Hotel Riu Helios Bay ligt in Bulgarije bij Obzor. Een hotel met een prima prijs-kwaliteitverhouding waar je verblijft in een schone en ruime kamer. Overdag is er gezellige animatie bij het zwembad met leuke muziek. Voor ontspanning kun je gebruik maken van de wellness. Op loopafstand van het centrum en de zee.

248 reviews over Hotel Riu Helios Bay in het Nederlands

Zeer vriendelijk en schoon

Marjo,
20-6-2018

Heel schoon vriendelijk hotel. De mensen aan de bar zijn zoooooo gemeend vriendelijk en helemaal op elkaar ingewerkt! Dat valt heel erg op. Animatie overdag gezellig en muziek bij het zwembad. Animatie 's avonds.... Mwwwwaa, niet geweldig en heel kort. Er zijn veel Engelsen en Polen, weinig Nederlanders. Heerlijke cocktails. Het plaatsje obzor valt mee in grootte, gezellig stadje met terrasjes en toeristenwinkeltjes, waar ze niet opdringerig zijn. De ligbedden aan het zwembad zijn niet fijn. Ik hield het er niet lang vol, maar dat ligt misschien aan mij. Nadeel.... Er wordt zeer goed schoongemaakt, maar de wc, vooral bij het zwembad rook je al vanaf afstand. Stonk erg naar urine, zelfs als die net waren schoongemaakt. De bar in de lobby gaat om 23.00 u dicht en is saai. Verder een super hotel, vooral prijs/kwaliteit vergelijken. Als je RIU hotels gewend bent, moet je niet teveel verwachten.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Gaan dit jaar weer.

PW,
6-3-2018

Perfect hotel en omgeving.

Gereisd met partner in september 2017

Heerlijk ontstressen

T. Boers
7-9-2016

Prima hotel, goede kamers, goede buffetten, vrolijk en betrokken animatieteam, prijs/kwaliteit prima, mooie excursies ter plaatse te boeken

Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch hotel

Sonja en Wim
16-8-2016

Geweldige vakantie gehad. Erg vriendelijk personeel. Ruime keuze van het ontbijt, diner en lunch. Eten gewoon geweldig. Geweldig hotel voor ouders met kinderen, ook in Obzor zelf is er veel te doen. Wij gaan hier zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

5 sterren waardig !

Cherie
10-7-2016

Prachtige locatie, zeer vriendelijk en vakbekwaam personeel. Ook onze reisleider was geweldig ! Veel animatie wat hartstikke goed was. Goed eten met verschillende thema's. Professioneel horeca personeel . Goed georganiseerde welness, met gediplomeerd personeel. Dit hotel verdiend zeker zijn 5 de * ster! Zwembad is zeer goed onderhouden. Onze kamers ruim,schoon en mooi. Genoeg te doen in het hotel en de omgeving. Beter dan Sunny Beach ! Wij komen zeker terug ! AANRADER

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

zeer goed

prenger
29-9-2015

Het hotel is goed vriendelijke mensen ze helpen je als je ze vraagt goed eten het hotel is schoon bedden zijn goed kamer is goed zwembad goed strand is goed Jammer dat er in het stadje de helft van de winkels dicht waren het recreatie team doet er alles aan om je te vermaken

Gereisd met partner in september 2015

Saai

Willeboer
11-9-2015

Het eten was prima,personeel erg vriendelijk, kamers mooi en schoon, prima strand. Het dorpje is saai en de spullen die ze verkopen zien eruit of ze daar al jaren hangen of liggen. In het hotel was niets te doen, geen muziek, niet genoeg tafels en stoelen om te zitten totaal geen sfeer. We gingen 8 dagen waarvan 4 dagen geen strandweer was dan weet je werkelijk niet wat je uit verveling moet doen. Ik ben zelf niet jong meer maar zelfs mensen van tegen de 70 vonden het saai en ongezellig. Gelukkig hadden we maar voor 8 dagen geboekt

Gereisd met partner in september 2015

Zeker en vast opnieuw

bram
26-8-2015

Het was proper en mooi hotel zeker voor nog is te doen. Eten niet altijd perfect maar voor de prijs is het hotel een topper

Gereisd met partner in juli 2015

dit nooit meer

Heleen met partner
24-6-2015

Geen RIU waardig Kleding tijdens diner in campinglook houden zich niet aan de dresscode.

Gereisd met vrienden in januari 2015

Riu slecht voor het mileu

Alle 4
24-6-2015

Alles in plastic bekertjes koffie-bier-wijn. Geen eigen tafel bij het diner dus zoeken naar een geschikte plek.dress code geen!!!!!mannen in t-shirts en korte broeken niet riu waardig.personeel spreekt haast geen andere taal met handen en voeten of de manager er bij halen.na het diner mag je kiezen of je gaat naar de kinder disco met de engelse die hun eigen prentboek op hun lichaam hebben laten zetten en daarna overgaan in de karoke.veel gegil en geschreeuw of de keus om in de lobby te gaan zitten ( bij slecht weer) waar 6 tafels met 30 stoelen en 10 barkrukken staan.en eigenlijk een soort kantine is heel hol en hard geluid wat nog verergerd gaat worden als je een fooitje aan de bar geeft en het personeel een ratel pakt en daarmee laat blijken dat ze een tip hebben gehad en luid gaan zingen en ratelen.wij hadden het idee dat we op een camping waren aangekomen.toegegeven prachtige kamer en het eten was ook goed maar wij slaan de volgende keer over.niet RIU waardig.

Gereisd met vrienden in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Helios Bay in Obzor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Helios Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.