Appartement Obzor Beach Resort

Bulgarije, Bulgarije, Obzor

8.5Fantastisch

• 8.7Inrichting
  • 8.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Obzor Beach Resort voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info

86 reviews over Appartement Obzor Beach Resort

• 2018
    9Ilse31-07-2018

Top locatie. Geweldige vakantiekan

Net terug van 15 dagen obzor beach ressort. Het was heerlijk. Mooi appartement (bedden aan de harde kant), fantastisch uitzicht op zee (zijzicht geboekt zeezicht gekregen) alles netjes schoon (dagelijks) , van zwembad naar strand in 5 passen. Heerlijke zee waar je ver in kan lopen dus ideaal met kinderen. Er is animatie voor kids (Engels sprekend) . 3 restaurants waarvan 1 buffet. (Die vonden wij duur en niet zo lekker) advies om geen eten bij te boeken. In obzor (15 minuutjes lopen) kun je voor weinig heel goed eten. Bij het strand hebben we voor 20 euro inc drinken heerlijk gegeten met zn 4tjes en op het plein zelf voor 30 euro. (Plaatsje is gezellig vooral savonds.) In de afgelopen 2 weken waren er bijna geen Nederlanders. Veel mensen uit Scandinavië. Enige minpuntjes zijn het handdoekleg cultuur en trage receptie. (Handdoeken= mensen zelf) ( receptie = beter voorbereiden op vragen zoals late checkout)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

6Albatros29-08-2017

Niet meer

Ontbijt is dramatisch, koffie ketel defect, brood niet op tijd aangevuld. Avond diner : eten is koud, kwaliteit erg slecht. Beter geen all-inclusive boeken maar ga gewoon in Obzor lekker eten voor weinig. S'avonds niets te doen voor volwassenen, geen entertainment. Zwembaden niet te doen, ijskoud water. Via touroperator hadden we een late vlucht. Uitchecken 11:00 uur. vtv geprobeerd een "late checkout" te boeken, elke keer werd er gezegd: kom overmorgen maar terug. De dag voor vertrek was deze boeking niet meer mogelijk. Busje kwam ons rond middernacht ophalen richting vliegveld Bourgas. Wij moesten dus 13 uur buiten op straat overbruggen. Erg slechte service.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Veerle14-07-2017

Great!

Propere kamers, prachtig ontbijtbuffet,vriendelijk onthaal. Minpunten: de handdoeken die 's morgens om 6 u al klaarliggen aan het zwembad, de vuile gangen door de zwembadgasten ( weinig respect van de gasten voor het personeel)

Gereisd met partner in juli 2017

• 6marry03-05-2016

geweldig

dat het rust geeft dorpje kun je lopen of met paard en wagen kost bijna niks. 3keer achter elkaar geweest,2012 2013 20 en in sept heerlijk rustig,

Gereisd met vrienden in september 2014

• 9hwdsland23-08-2015

Geweldige vakantie in Obzor Beach Resort

Heerlijk verblijf gehad in Obzor Beach Resort. Door de 'managementproblemen' was nog geen kwart van alle kamers bezet. Dus ideaal. Wel alle faciliteiten beschikbaar en geen bedje reserveren bij zwembad. Perfect gelegen, direct aan strand. Door deze ligging wel veel (lekkere) wind. Voor kleine kinderen is strand minder ideaal, regelmatig gele of zelfs rode vlag. Op strand ook diverse activiteiten mogelijk (o.a. parasailing, crazyshark). Gereserveerd deel voor gasten Obzor en dus gratis ligbedden en parasols. Prima service en vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamer: grote hal, woonkamer met slaapbank, eettafel met 4 stoelen, volledig ingerichte keuken (zonder koffiezetapparaat en niet werkende oven), aparte slaapkamer met 2 losse bedden en grote kledingkast. Op 10-15 minuutjes lopen van het centrum Obzor of voor een lev p.p. met de pendelbus. Daar vele tientallen restaurantjes, eetkraampjes, winkeltjes, kermis, koetsjes etc. etc. Veel vertier dus voor gezinnen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Wanda09-08-2015

Goed hotel met mooie ligging

De kamers zijn verspreid over meerdere gebouwen met verschillende zwembaden langs het strand van de Zwarte zee. Vriendelijk personeel. Dagelijkse schoonmaak en handdoekwissel. Wij hebben begrepen dat er door een conflict niet alle kamers verhuurd werden. Voor ons ideaal. Genoeg strandbedden beschikbaar en vaak een plek aan het zwembad. Alles was wel gewoon open en ook was er animatie. Het centrum ligt op ongeveer 2 km afstand en is makkelijk te lopen, ook langs het strand. Er gaat ook een paar keer per uur een busje voor ongeveer € 0.50. Gezellig centrum met veel winkeltjes en eettentjes. Ook een aantal kermisattracties. Wij hebben lekker gegeten bij de Bisser, net iets voorbij het centrum. Het was een fijne vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9marianne Stomp10-01-2015

Zeker een aanrader

We hadden een erg groot balkon met zijzeezicht en zicht op het binnenland. Een groot appartement dat er netjes uitzag. Het eten en drinken is in Obzor goedkoop, we hebben verschillende terrasjes en restaurantjes gehad. Ook is het er overdag en in de avond een gezellige boel met muziek. Bij het resort is het erg rustig wat natuurlijk ook zijn voordelen heeft. Zeker een aanrader voor ouders met kinderen die niet zo duur uit willen zijn.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 10Ria190721-09-2014

Geweldige ligging

Appartement is heel mooi en volledig ingericht. Prachtige ligging en stadje Obzor erg leuk om te bezoeken Met huurauto prima uitvalsbasis om uitstapjes te maken Hele leuke en verrassend vakantie gehad met een prima prijs kwaliteitsverhouding Personeel uiterst beleefd en hulpvaardig evenals de hostess Tina van touroperator verdiend een grote pluim

Gereisd met partner in september 2014

• 6Kristel Franssen30-08-2014

Niet echt een tophotel

Het eten is lekker maar de koffie is niet te drinken. Water komt uit een automaat. Een fles water kost extra. Dus als je aan het strand ligt loop je constant op en af om een klein bekertje water te vullen. 's Morgens om half 9 zijn al de stoelen aan het zwembad en strand al bezet door handdoeken, niet door gasten. De enige vrije plaatsen die er dan nog zijn zijn betalend! Alhoewel het hotel erg proper is, laat het onderhoud van de tuin de wensen over. Er staat heel veel onkruid. Zwembad is erg klein en tegen 4u staat de zon er niet meer op. De meeste parasols zijn kapot en die mochten wel zeker eens vervangen worden. Als je op de laatste dag laat vertrekt krijg je geen kamer om je nog te verfrissen. Dat kan je dan in de Spa doen maar zonder handdoeken. Reactie van het receptiepersoneel daarop is niet bepaald vriendelijk! Take it or leave it. De bar 's avonds is ook niet de gezelligste plaats omdat de lichten juist als TL schijnen. Prijs kwaliteit ok maar ik zou niet terug gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8Fam. R van Geresteijn22-08-2014

Een TOP locatie!

Wij hebben twee weken mogen genieten in dit mooie nette complex. Wel jammer dat we niet met 4 personen buiten op het balkon konden zitten want het uitzicht was geweldig! Binnen 20 min. Loop je midden in het centrum en heb je daar geen zin in voor 0,50 cent stap je in een busje en brengt deze je naar het centrum. Personeel en animatie zijn vriendelijk en behulpzaam. Restaurants en Bar was niks op aan te merken. Voor 3,50 euro had je een lekkere Cocktail. Er is geen disco meer aanwezig op het complex dat was wel jammer voor de kinderen want naar Sunny beach was echt niet te doen. Te ver en te duur met de taxi vonden wij. Je kunt er allerlei watersporten doen. Een nadeel is dat je in Bulgarije niet alemaal tegelijk je eten krijgt het wordt in etappes gebracht. Verder hebben we het heerlijk gehad mooie zee en lekker zwembad. Iedere dag schone handdoeken die ook nog eens tot kunstwerkjes werden gevouwen.. Overweeg je naar Obzor Beach resort te gaan zeg ik DOEN!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Appartement Obzor Beach Resort info